Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Vi planerar att bygga en ligghall till lösdriften och jag undrar om man behöver bygglov och vad det kostar?
Svar
1
· Visningar
671
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Det regnar på snedden, vattnet rinner inte undan i hagarna, hästarna vill inte gå ut, det är lera överallt dvs ute, inne, i bilen, på... 2
Svar
20
· Visningar
1 655
Senast: lillmyran
·
O
Hästmänniskan hej! är det någon som vet på ett ungefär vad det kostar att skicka en häst till england eller irland? har letat och så men hittar det...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: onyxia
·
R
Hästmänniskan Jag har funderat ganska mkt på varför vi importerar så många hästar/ponnyn när vi har så fina svenskuppfödda hästar. Satt och... 2
Svar
25
· Visningar
3 967
Senast: rocki
·
Hästmänniskan Vad tror ni försäkringen för en welshponny med livvärde 20 000 och a) enkel veterinärvård och b( dubbelveterinärvård kan kosta, på ett...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: FlipTheFrog
·
J
Hästmänniskan Fick veta av en inspektör från kommunen att vi tydligen behöver tillstånd och att det faller under en paragraf 4. På kommunens hemsida... 2
Svar
27
· Visningar
3 165
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Det verkar inte som om vi har fått någon förbränning i våra bäddar, på ytan ser de ok ut men idag när en av tjejerna skulle skrapa av...
Svar
13
· Visningar
1 986
Senast: LIA
·
P
Hästmänniskan Min syster har en häst som hon lånade ut till en tjej som inte hade någon egen eller mäjlighet att köpa egen häst, hästen var oinriden... 2
Svar
37
· Visningar
3 120
C
Hästmänniskan Stallägaren har satt upp en hygrometer i stallet för att se luftfuktigheten, det är ju en mätare från 0-100%, men hur ska den ligga? Hur...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Strajder
·
Gnägg jag o cherokee på tävling i perstorp.
Svar
0
· Visningar
130
Senast: jessivega
·
Gnägg jag o frankie på tävling i perstorp..
Svar
0
· Visningar
146
Senast: jessivega
·
Svar
0
· Visningar
112
Senast: ino_124
·
Gnägg bilden tagen av Johan Grundin "jack" är här mellan 1-2 veckor gammal
Svar
0
· Visningar
227
Senast: jea78
·
Svar
0
· Visningar
125
T
Hästmänniskan Vill bara kolla vad som ingår om man hyr en box och betalar kallhyra? Vem skall fixa saker som min häst tar sönder ? Tex stacket osv 2
Svar
22
· Visningar
2 637
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Hur går man till väga för att utbilda sig till hästmassör? Var finns utbildningarna?
Svar
4
· Visningar
1 302
Senast: ujent96
·
E
Hästmänniskan Har problem med allmänna stressymtom som bl a har med mitt arbete att göra. Tyvärr har det smittat av sig i mitt ridande. Min vanligtvis...
Svar
8
· Visningar
2 216
Senast: 90natta
·
A
Hästmänniskan Visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden, så nån får gärna flytta den om det är fel! Men nu till min fråga: Jag har en...
Svar
16
· Visningar
1 384
Senast: Royal_724
·
Hästmänniskan Hur bra håller gipsskivor? Ska bygga om stall tillfälligt och ska göra tre boxar, funderar på gipsskivor men de håller kanske inte så...
Svar
15
· Visningar
3 854
Senast: Tacitus
·
L
Hästmänniskan Skall ev. dra igång ett kollektivstall med 9 boxplatser. Vad bör jag tänka på? Kontrakt med hästägarna, kontrakt med stallägaren...
Svar
12
· Visningar
1 462
Senast: Bubbla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka