Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad tror ni försäkringen för en welshponny med livvärde 20 000 och a) enkel veterinärvård och b( dubbelveterinärvård kan kosta, på ett...
Hästmänniskan
Fick veta av en inspektör från kommunen att vi tydligen behöver tillstånd och att det faller under en paragraf 4. På kommunens hemsida...
Hästmänniskan
Min syster har en häst som hon lånade ut till en tjej som inte hade någon egen eller mäjlighet att köpa egen häst, hästen var oinriden...
Hästmänniskan
Stallägaren har satt upp en hygrometer i stallet för att se luftfuktigheten, det är ju en mätare från 0-100%, men hur ska den ligga? Hur...
Hästmänniskan
Har problem med allmänna stressymtom som bl a har med mitt arbete att göra. Tyvärr har det smittat av sig i mitt ridande. Min vanligtvis...
Hästmänniskan
Visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden, så nån får gärna flytta den om det är fel! Men nu till min fråga: Jag har en...