Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag funderar eventuellt på att börja hålla lektioner under nästa år och har lite funderingar angående själva betalningen. Själv har jag...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga, jag sålde min häst på avbetalning i mitten på mars i år, de hade honom på prov en...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Vi funderar på att köpa en äldre ponny. Priset ligger 10 000 kronor än vad hästen är försäkrad för, och eftersom den är 17 år går...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag gjorde en besiktning på en häst jag ska köpa och vill fråga vad som gäller kring försäkring. Hästen hade UA på besiktning men...
Ekonomi & Juridik
Jag är intresserad av en gård som ska styckas av. Avstyckningen planeras ta ett år. Vi får hyra gården tills avstyckningen är klar då vi...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kläder & Bli fin Jag ska kika runt lite och se om det finns några enklare (läs: latare) alternativ än att handla utanför EU. Drömmen hade varit att kunna...
Hundavel & Ras Jag kan bara svara på utifrån hur jag själv tänkt (eftersom jag då har två blandraser och en renrasig, och kollar på annonser både för...