Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej ,har skrivit en tidigare tråd men det var gällande foderhäst, har kommit en bit sen jag skrev den tråden.
Kort om mig är att jag är...
Hästmänniskan
Jag begriper inte. Om jag har en häst som väger 700 kg? Jag har B-kort?
Vilken form av bil och transport kan jag köpa/köra?
Om vi utgår...
Hästmänniskan
För att göra en lång historia kort...
Jag köpte i augusti en 2-åring osedd från annat Europeiskt land. Mitt enda "krav" var att den var...
Ekonomi & Juridik
Tänkte lämna iväg mina två femåringar på inkörning till våren/sommaren. Har dock aldrig lämnat iväg på utbildning, så jag undrar lite...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kläder & Bli fin Jag ska kika runt lite och se om det finns några enklare (läs: latare) alternativ än att handla utanför EU. Drömmen hade varit att kunna...
Hundavel & Ras Jag kan bara svara på utifrån hur jag själv tänkt (eftersom jag då har två blandraser och en renrasig, och kollar på annonser både för...