Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
116
Senast: CurlySue
·
Anläggning Hejsan! Jag har funderat på att anlägga en liten ridbana bakom vårat stall. Denna ridbana kommer att "byggas" på en åkerplätt. Min...
Svar
10
· Visningar
7 781
Senast: trofé
·
Hästmänniskan Snart är antagligen dagen kommen, då jag ska sälja min häst (pga olika anledningar). Jag har aldrig sålt någon häst tidigare. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 827
Senast: Sal
·
D
Hästmänniskan Hej hej :) Liksom de flesta ponnytjejer så vill jag bli hästägare. Ridskolan ger ju självklart fortfarande saker, man utvecklas ju...
Svar
16
· Visningar
1 838
Senast: DressageDreamer
·
Hästmänniskan Jag undrar om det finns hopp? Jag har absolut ingen känsla för det där med att rida. Jag försöker vara duktig, men det känns ganska...
Svar
13
· Visningar
1 802
Senast: Pansi
·
L
Hästmänniskan Finns det någon här som nyligen gått eller går utbildning som hästmassör på Axelsons Animal Massage School? Hur mycket praktik är det...
Svar
4
· Visningar
1 482
Senast: höstmåne
·
G
Hästmänniskan Jag har velat ha häst så länge jag kan minnas, men inte haft möjlighet till det. Men nu har vi flyttat ut till landet och har nu...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder söker jag nu ny stallplats febrilt, har hållt ögonen öppna ett tag nu, men inte riktigt "hittat hem" så att säga, och...
Svar
10
· Visningar
2 114
Hästmänniskan Det var flera flera år sen jag red på ridskola,det kommer nog dröja ett tag innan jag kommer in i allt igen,jag har ju bara luffsat i... 2
Svar
31
· Visningar
3 069
Senast: Fibusen
·
L
Hästmänniskan Hej! Vet inte tråden ligger på rätt ställe, detta är nämligen både ett människodilemma och en hästhälsofråga.. Men i alla fall en ny...
Svar
16
· Visningar
2 921
Senast: LuckyLuke
·
S
Hästmänniskan Hur gör man om man hittar en häst man vill köpa men inte har möjlighet att ta hem den försen om någon/några månader. Jag vågar ju inte... 2
Svar
20
· Visningar
3 481
Ekonomi & Juridik Ja, hur gör man om man vill ha en sådan lösning "vit" s.a.s. Om man driver ett medelstort inackorderingsstall, säg 20 hästar och har en... 2 3
Svar
43
· Visningar
7 520
Senast: Felle
·
Ekonomi & Juridik Jag har lite juridikfunderingar som jag undrar om någon kan hjälpa mig med! Min pålle är dräktig, går allt väl så blir det en fölunge...
Svar
17
· Visningar
1 940
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vad innebär det att en person är svensk fellow?
Svar
2
· Visningar
1 288
Senast: Tussinussen
·
Ekonomi & Juridik Om man vill jobba inom hästbehandlingssektorn, som ex hästfysioterapeut med eget företag och ta emot hästar i eget rehabstall, hur är...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: ellipsis
·
Anläggning Förra veckan fick vi äntligen vår stallinredning från M***y men jag måste säga att jag vart lite förvånad. Stallinredningen som vi redan...
Svar
5
· Visningar
1 490
Senast: traceys
·
Ekonomi & Juridik Jag är på jakt efter en foderhäst och som erfaren hästägare är jag medveten om att inget är förutsägbart vad gäller hästar. Lika väl vet... 2
Svar
20
· Visningar
3 854
Ekonomi & Juridik Hej. En liten frågar bara.. Jag sitter å räknar på ett stall jag ska flytta till senare. Jag har 2 st egna hästar men ska kanske ta... 2
Svar
24
· Visningar
3 171
Senast: Antiqua
·
Svar
13
· Visningar
5 956

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok