Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hej! Är spekulant på en mindre gård. Där finns två hus och en halvfärdig lägenhet. Ett stor stall med 14 boxar och yttepytte 4 ha...
Svar
5
· Visningar
2 143
Senast: Gry
·
Ekonomi & Juridik Vad finns det att göra? :confused: Om det nu finns nåt att göra?:crazy: 2 3
Svar
41
· Visningar
5 848
Senast: Sundbro
·
S
Ekonomi & Juridik Jag har skrivit en tråd förut men vill göra en ny för nu är det riktigt nära budgivning och vi är livrädda rent ut sagt! Tänk om nåt är...
Svar
13
· Visningar
2 192
Senast: AGD
·
Ekonomi & Juridik Det finns troligtvis flera färska trådar som berör ämnet, så hänvisa gärna till en sådan om ni känner att det är onödigt med ytterligare...
Svar
1
· Visningar
1 092
Senast: Korven
·
P
Ekonomi & Juridik Funderar på att utbilda mig till hästmassör men är det ett tungt yrke för fingrar och händer, axlar osv? Finns det andra risker med...
Svar
0
· Visningar
704
Senast: persika
·
N
Hästmänniskan nu är det ju snart dags att välja gymnasium för min del, och jag är så förvirrad. :confused: har tänkt att söka till jälla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
19 066
Senast: jack
·
Hästmänniskan Hej! Jag har lite funderingar då jag ska lämna ut häst på foder. Hemma hos oss så äter hästen HÖ och fodervärden vill att hästen ska...
Svar
8
· Visningar
1 850
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Nu har vi en galning i farten i trakten där jag bor. I veckan dog en häst i sin box då den förblödde pga. att någon gått in och skurit... 2 3
Svar
56
· Visningar
6 626
Senast: Chine
·
Ekonomi & Juridik Jag blev just häpen medveten att mitt försäkringsbolag inte går att nå på helger ang. djurförsäkring! Är det lika hos alla?
Svar
1
· Visningar
890
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Lång historia kort: Har två hästar, halvblod, mor och dotter. Får hem min utlånade häst snart. Jag har inte ork, tid, råd att...
Svar
7
· Visningar
1 498
Senast: Kiwifrukt
·
F
Hästmänniskan Jag är 25 år gammal och ridit i 20 år. Haft ett flertal egna hästar och tävlat i både dressyr och hoppning på lätt nivå. Tagit emot...
Svar
10
· Visningar
2 120
Senast: Minnie
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ni som har inackorderade (eller flera egna för den delen) hur mycket halm räknar ni per häst och uppstallad månad? Tycker ni att...
Svar
9
· Visningar
2 653
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Usch sitter i en så otroligt tråkig sits och jag vet inte hur jag ska vända på det så det kommer att kännas bra. Idag har jag två... 2
Svar
26
· Visningar
4 732
Senast: Eme_liie
·
Gnägg Tibra e. Fönix från Lyraninge
Svar
0
· Visningar
142
Senast: ingang
·
Gnägg Santa Prisma och mamma Prima Peruanska Paso stor töltande häst
Svar
0
· Visningar
119
Senast: ingang
·
Anläggning Vår väg är en del av en vägförening som betalar en bonde lite längre bort för snöröjning. I år är det tredje året i rad vi har mycket...
Svar
13
· Visningar
5 058
Senast: lady_vip
·
Ekonomi & Juridik Hej Började lite fundera på om ridlektionerna är billigare i Sverige en här i Finland. Har märkt att det är överlag billigare att ha... 2
Svar
26
· Visningar
5 197
Senast: Jojjosan
·
A
Hästmänniskan Ni som lätt får ridsår/skavsår: Hur undviker ni det? Går de??:confused: Jag kan knappt sitta för ungefär femtioelfte gången pga... 2 3
Svar
45
· Visningar
14 281
Senast: placen
·
Ekonomi & Juridik Har läst i diverse gamla trådar men inte hittat svar på det jag söker. Undrar om någon vet i fall det är möjligt att salta ridbana som...
Svar
8
· Visningar
4 350
Senast: jonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka