Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag har skrivit en tråd förut men vill göra en ny för nu är det riktigt nära budgivning och vi är livrädda rent ut sagt! Tänk om nåt är...
Ekonomi & Juridik
Det finns troligtvis flera färska trådar som berör ämnet, så hänvisa gärna till en sådan om ni känner att det är onödigt med ytterligare...
Ekonomi & Juridik
Funderar på att utbilda mig till hästmassör men är det ett tungt yrke för fingrar och händer, axlar osv? Finns det andra risker med...
Hästmänniskan
Nu har vi en galning i farten i trakten där jag bor. I veckan dog en häst i sin box då den förblödde pga. att någon gått in och skurit...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Ni som har inackorderade (eller flera egna för den delen) hur mycket halm räknar ni per häst och uppstallad månad?
Tycker ni att...
Ekonomi & Juridik
Hej
Började lite fundera på om ridlektionerna är billigare i Sverige en här i Finland. Har märkt att det är överlag billigare att ha...
Ekonomi & Juridik
Har läst i diverse gamla trådar men inte hittat svar på det jag söker.
Undrar om någon vet i fall det är möjligt att salta ridbana som...