Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Hur stor borde en vinterhage vara för tre hästar? :) Har letat på jordbruksverkets hemsida och inte hittat några mått...
Svar
2
· Visningar
1 995
Senast: quigley
·
Hästmänniskan Inom en snar framtid så ska jag äntligen börja titta efter en Schettis. Nåt jag längtat efter i flera år.:love: Nu vill jag hör vad...
Svar
13
· Visningar
1 417
Senast: arabia
·
Hästmänniskan Min häst är halt och det kommer mycket troligt att dra över Agrias gräns på 12000 kr. Så jag undrar: Kan jag lägga till... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 884
Senast: Vimsan
·
V
Ekonomi & Juridik Under försommaren i år var det en "kompis" som hade lite kris med sommarbete för sin hingst. Snäll som man är sa jag att den kan gå med...
Svar
4
· Visningar
1 844
Hästmänniskan vet ju att det är lag på att hästen ska ha passet med sig när den slaktas, vi ska skicka en gammal häst till slakt, men vi har inte...
Svar
6
· Visningar
1 307
Senast: Trollsan
·
F
Ekonomi & Juridik Hur tar man kål på stora områden av brännässlor, ena växer och frodas i en sommarhage. Sen är det runt hela gödselstacken bakom stallet... 2
Svar
34
· Visningar
10 325
Senast: Flaekja
·
S
Hästmänniskan Hej, undar om någon är bra på vad olika märkningar på hästarna betyder. Jag vet vad triangelmärkt och travmärkning betyder men det...
Svar
8
· Visningar
1 709
Senast: Luna10
·
Ekonomi & Juridik Håller som bäst på och planerar för stallbygge i gammal ladugård. Takhöjden är inget problem då det i byggnaden är fri tackhöjd till...
Svar
9
· Visningar
5 921
Senast: lahsd
·
P
Hästmänniskan Hej alla hästglada personer! För en månad sen flyttade jag till en lösdrift med en häst jag har på foder. Till våren är ett...
Svar
2
· Visningar
1 017
Gnägg Ettårigt travsto e:Daguet Rapide u:Jalusie-Express Ride. Fotad i studio.
Svar
0
· Visningar
145
Senast: via
·
Gnägg Ettårig travhäst e:Daguet Rapide u:Hillary Clinton-And Airfant. Fotad i studio.
Svar
0
· Visningar
191
·
Gnägg Ettårigt travsto e:Daguet Rapide u:Smaragd Broline-Speedy Somolli. Fotad i studio.
Svar
0
· Visningar
236
·
Gnägg Ettårigt travsto e:Daguet Rapide u:Hillary Clinton-And Arifant. Fotad i studio.
Svar
0
· Visningar
137
·
Ekonomi & Juridik Ska köpa en häst från Norge. Fick fakturan idag och då står det att jag inte ska betala moms på själva hästen utan bara på...
Svar
7
· Visningar
2 015
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Ja, som rubriken. Vi kommer förmodligen bli 2 hästar som ska ha torv i boxen och för att få torven levererat till stallet behöver...
Svar
6
· Visningar
1 809
Senast: TinyWiny
·
L
Hästmänniskan min vän frågade mig om jag ville skaffa en häst med henne.. att vi skulle dela kostnaderna o så.. sen sa hon att det va en annan som... 2
Svar
32
· Visningar
5 673
Senast: oxo
·
Hästmänniskan Nu börjar jag bli trött på detta. i december 2009 sålde jag en ett åring, jag hade inte hunnit fått passet från asvh så jag och köparen...
Svar
18
· Visningar
2 409
Hästmänniskan Undrar hur många här inne som personligen var med när deras häst avlivades. Är det något ni ångrar? (Ångrar ni att ni var med? Eller... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 274
Senast: Stopek
·
D
Ekonomi & Juridik hej! har funderat en hel del på det här med att bli hovslagare och hittade en utbildning i skara. kruxet är bara att man behöver 3...
Svar
8
· Visningar
1 763
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka