Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Ekonomi & Juridik behöver er hjälp. Håller på att ev köpa ett föl från polen. Om ni undrar varför jag vill köpa därifrån så beror det på att det...
Svar
6
· Visningar
2 275
Senast: thalia7
·
Ekonomi & Juridik Hur många kg ryms det i en 60 liters tunna ( De vita man kan stapla på varandra från ikea) Alltså om vi tänker hästfoder nu....????
Svar
10
· Visningar
2 431
Senast: marti130
·
E
Ekonomi & Juridik * Läggs handpenningen alltid kontant, eller kan köparen betala säljaren handpenning via konto? Dvs. föra över den summa som är nämnd...
Svar
1
· Visningar
1 204
Senast: Gelina
·
Hästmänniskan Jag har läst och hört upprepade gånger att det skulle vara så bra träning med pilatesboll, bl a skulle det vara bra träning att sitta på...
Svar
4
· Visningar
2 947
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Hej! Jag är p.g att köpa häst och funderar på om jag ska ha en storhäst eller en ponny. Jag är 16 fyller 17 i november och har alltså... 2
Svar
39
· Visningar
3 790
Senast: movgli
·
Anläggning Vi har nyligen flyttat till ny gård där det finns gott om gräs i hagarna vilket uppskattas av hästarna men oroar mig lite... Samtliga...
Svar
12
· Visningar
1 645
Senast: Gelina
·
Hästmänniskan Ny här på forumet. Har använt sök för att leta efter gamla trådar om ämnet, hittade bara ett par utan vidare svar.. Dont kill me... 2
Svar
34
· Visningar
4 894
Senast: Babygirl
·
Anläggning Jag vill måla om ena stallet hemma och vill använda mig utav slamfärg. Dock vill jag inte ha den traditionella rödfärgen utan grått och...
Svar
18
· Visningar
9 767
Senast: Solis
·
Gnägg Klubbmästerskap på Delsbo kör och ridsällskap
Svar
0
· Visningar
178
Senast: palina
·
Svar
0
· Visningar
296
A
Anläggning Jag ska på praktik utomlands nästa år och vill ha lite förslag på var jag kan åka redan nu. Jag vill åka till ett hoppstall i ett land...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: sthu
·
Hästmänniskan Har köpt ett föl som ska hämtas om några månader och har börjat fundera över försäkring på den och vad som är brukligt. Han är idag... 2
Svar
20
· Visningar
2 137
Senast: arabia
·
Hästmänniskan Jag har en islandshäst som på papprena har okänd stam. Men jag har tillgång till både mamman och pappan och har funderat på att regga...
Svar
7
· Visningar
1 148
Senast: Boj
·
Ekonomi & Juridik Är det inte alls många stall som tar det? Här på Buke, uppfattar jag det som, att många skriver om att de har problem med inhyrda som... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 997
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag råkade ut för en allvarlig ridolycka måndagen den 23:e aug. Jag föll från en häst som strupplade över ett hinder, jag åkte...
Svar
9
· Visningar
3 764
Senast: cirkus
·
Ekonomi & Juridik Hej! :) Har frågor gällandes hästhållning i ett eget stall med två boxar och därmed två hästar/ponnys. Tacksam för ALLA svar! Jag har...
Svar
5
· Visningar
2 852
Senast: Flaekja
·
Ekonomi & Juridik Jag ska låna ut en av mina hästar som idag är oförsäkrad. Fodervärden tecknar egen vetvårdsförsäkring, dock är det karens på 20 dagar... 2
Svar
23
· Visningar
2 474
Senast: Petunia
·
S
Anläggning kan man göra ridhus av en byggnad med betonggolv? Hur "får man bort" golvet eller kan man lägga ngt som sviktar på det innan underlag?
Svar
9
· Visningar
5 387
Ekonomi & Juridik Vad gäller då? Dvs vite vid utebliven förköpsrätt?
Svar
16
· Visningar
2 448
Ekonomi & Juridik Ska få ta en islandshäst på prov någon månad för att se om allt fungerar.Hästen är helt ur kondition just nu och lite små fet,ska...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: annakarolina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka