Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Min son son som aldrig visat hästintresse vill plötsligt rida...
Vad tycker ni? Jag tycker att först lär man sig i skritt, styra, göra...
Ekonomi & Juridik
Hej alla vana och kunniga hästägare! Jag har en fråga om foder och dess kostnader till våra älskade vänner. Jag har tänkt att skaffa mig...
Hästmänniskan
Jag har haft, bortsett från ett par månader i höstas, ett riduppehåll på ett par år. Nu kliar det i ridnerverna så jag håller på o blir...
Hästmänniskan
Jag har fått mer smärta osv i rygg/korsrygg sedan några år.
Jag funderar på att återuppta ridning...1-2 dagar i veckan.
Vad har ni för...
Hästmänniskan
Är väldigt nyfiken på vad dessa två håller på med och vad det är för "lek" de gör. Dom biter, eller naffsar, varandra i frambenen tills...
Ekonomi & Juridik
Den här frågan har säkert kommit upp tidigare, men försöker lägga en realistisk budget för vad det kostar att hålla en häst per mån...
Ekonomi & Juridik
Kan en ägare bara säga upp ett fodervärdskontrakt bara så där?
Fodervärden har ej gjort nåt fel.
Anledningen till uppsägningen är att...
Ekonomi & Juridik
Nej, jag tänker inte byta yrkesbana;) Men jag satt och funderade idag på vad ombuden tjänar sina pengar på... Jag har både använt mig av...
Hästmänniskan
Det är så att min häst har varit skadad en längre tid. Men efter ett års vila fungerade hon att rida. Men nu har skadan slagit till igen...
Hästmänniskan
Hejsan,
jag har blivit intresserad av en häst som står på Gotland 40 mil ifrån mig. Jag har inte varit och tittat på honom ännu men om...