Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag står just nu inför att installera nya hyresgäster i båda mina små uthyrningsstugor.
Och jag upphör faktiskt aldrig att förvånas över...
Ekonomi & Juridik
Börja vara jäkligt trött på att låna andras transporter. För här finn det ingen som hyr ut.
så jag funderar på att köpa en och hyra...
Ekonomi & Juridik
Jag skickade in mitt hösilage på analys mitten av maj. Jag har fått analyssvaret och fakturan är betald.
Några veckor senare, den 19...
Ekonomi & Juridik
I ett hästforum här på internet har "forumsägaren" totalt hängt ut ett visst antal personer. Är det verkligen lagligt? Han har skrivit...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Jag har köpt mina morfaräldrars gård där det finns ett hus från början av 1900-talet. På gården fanns också ett litet uthus...
Hästmänniskan
Jag behöver bara skriva av mig och rensa tankarna lite. Du måste inte läsa om du inte vill jag bara känner att jag behöver göra det här...
Hästmänniskan
Hur gör ni när ni är ute och kör med hästen? Är det ok att sitta i sätet iklädd rid/stallkläder? Skorna då? Är jag löjlig som reagerar...
Ekonomi & Juridik
Har annons på min fölunge och har nu spekulanter på honom i Norge, vad bör man tänka på vid export dit?
Om jag fattat det hela rätt...
Ekonomi & Juridik
Ska försöka göra en lång historia kort;).
En tjej hade under hösten och vintern 4 st hästar inhyrda hos mig. Efter X antal månader...
Ekonomi & Juridik
Jag vill ha bort allt som växer i hagen där hästarna ska gå i höst och vinter. Vill absolut inte att de ska äta fruset gräs så det måste...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...