Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har hört att man kan ridhäst försäkra sina travare hos Folksam, vet ni om det stämmer?. Ska ringa och fråga imorgon när jag kommer...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: Liten
·
Q
Hästmänniskan Varför är det fult att vara okunnig när man håller på med hästar? Jag kan erkänna att jag har fällt syrliga kommentarer om människor... 2
Svar
36
· Visningar
3 924
Senast: Cizma
·
Ekonomi & Juridik Ska för första gången ha halm som strö i vinter. Så nu är frågan. Hur mycket kommer det gå åt?? Hästarna får fri tillgång av hö på...
Svar
15
· Visningar
7 174
Senast: Snowball
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag hade tänk söka in på Sverigesridgymnasium i Svedala och undrar därför om det är någon som har gått där eller går där som kan...
Svar
5
· Visningar
1 769
Senast: Elli
·
Hästmänniskan Nu har jag kommit till det där jobbiga med att vara hästägare. Att bestämma när någon måste avsluta sina dagar :cry: Känner att jag...
Svar
12
· Visningar
1 628
Senast: Kiwifrukt
·
Ekonomi & Juridik Om man ska byta två hästar mot varandra så att säga, är det lämpligast att skriva ett kontrakt om byte eller två separata köpekontrakt... 2
Svar
31
· Visningar
2 839
Senast: wrangler
·
Anläggning Vi har ett kraftfullt aggregat, men också väldigt stora hagar! Man känner knappt att de finns nån el, vi går obekymrat in o ut ur...
Svar
12
· Visningar
2 462
Senast: bravur68
·
M
Hästmänniskan Jag är en 16-årig tjej som har några frågor. Jag rider bara en gång i veckan på ridskolan (HATAR den) och söker förbrilt efter en... 2
Svar
38
· Visningar
4 456
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Nu är det bestämt, jag ska ta över en häst från en kompis och blir hästägare! Men, vad bör jag tänka på innan jag tar över henne, rent... 2
Svar
21
· Visningar
2 430
Senast: Finess
·
D
Hästmänniskan Hej! som rubriken lyder, hur mycket kostar er häst varje månad? 2 3
Svar
54
· Visningar
6 132
Senast: lynxlady
·
S
Hästmänniskan Hej! Har ett stort dilemma just nu :confused: Vill verkligen köpa hästen jag ridit i något år nu alternativt helfoder, men vill helst...
Svar
15
· Visningar
1 692
Gnägg Felix och Jag hoppar :) 80cm
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Rubynight
·
Gnägg Min egna lilla guldklump :D
Svar
0
· Visningar
185
·
Svar
0
· Visningar
131
·
Anläggning Jag blir väl kanske inte förvånad, men ändå förundrad när jag sitter och läser stallplats sökes. De som vill ha stallplats vill oftast... 2
Svar
24
· Visningar
3 286
Senast: Pettsson
·
P
Anläggning När man har hästen på lösdrift finns regler om ligghall etc, men på sommarbete finns inte samma regler, trots att hästarna är ute dygnet... 2
Svar
23
· Visningar
4 243
Senast: Invinciblestables
·
Anläggning Jag bygger nya boxar till mina stora hästar. Boxarna ska vara 4,20*4,40 eftersom de måtten passar bjälkarna som redan finns. Min make... 2
Svar
32
· Visningar
14 190
Senast: ponnymamma
·
Hästmänniskan (Hoppas jag lägger tråden rätt.) Presic som rubriken så misstänker vi att vårat stall börjat få nattliga besök i sommarhagen...
Svar
17
· Visningar
2 464
Senast: Mia_R
·
Anläggning Jag har en dröm om att bygga det ultimata stallet! Jag skulle vilja ha tips på smarta saker/lösningar som ni har i era stall,eller... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
34 492
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan Hejsan! Har under ett par månaders tid skummat igenom diverse hästannonser i hopp om att hitta just den jag letar efter. Jag tycker... 2
Svar
25
· Visningar
3 951
Senast: porfyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka