Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag har en hästgård på 13 ha varav 8 ha åkermark. Jag är singel och har två hästar. Första året jag bodde här hägnade jag in 2 ha till...
Ekonomi & Juridik
Hur blir man av med det? Vi har en hel del av ängssyra i hagen. Har renfana också, men den har liksom vuxit i täta små "buskar" så den...
Hästmänniskan
Har letat häst nu i ett halvår och börjar bli smått vansinnig... Hästar som ligger ute för runt hundratusen som man i min värld knappt...
Hästmänniskan
Nu är det så att detta är inte alls aktuellt nu, men jag vill väldigt gärna få svar på detta iallafall :) Jag har ridit på ridskola i 7...
Ekonomi & Juridik
Barnens ponny började hosta för en tid sedan. Sedan har han inte hostat mer men i dag när jag longera honom så så fort jag bad om trav...
Ekonomi & Juridik
Jag funderar på att köpa en liten hästgård med stort renoveringsbehov. Det är vad jag har råd med själv, orkar inte vänta på "prince...
Ekonomi & Juridik
Jag sitter och funderar på det här med betesmarker. Hur gör man egentligen? Det är mark som betas av hästar. Höskörd är inte aktuellt...
Ekonomi & Juridik
Jag kommer för första gången hyra ut en boxplats i mitt stall nu i höst. Jag gör det inte för att tjäna några pengar, utan för att jag...
Hästhantering Min lilla b-ponny är väldigt försynt och blir i mina ögon för hårt busad med av de stora hästar som jag testat att ha honom tillsammans...