Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan Jag bor lite på landet och har hästhagar runt knutarna. Det är tre jättefina dressyrhästar, valacker och två halvblod och en connemara... 9 10 11
Svar
210
· Visningar
20 235
Senast: Toystory
·
G
Ekonomi & Juridik Hur funkar det med lösa benbitar? Står försäkringen för detta? Om man behöver operera bort dem, står försäkringen för det? Eller är... 2
Svar
21
· Visningar
4 200
Ekonomi & Juridik JAg letar efter mikrofon av handsfreemodell och högtalare till. Jag ska ordna kurser där även åskådarna ska kunna höra vad...
Svar
4
· Visningar
1 491
Senast: Boerperd
·
S
Hästmänniskan Hejsan kära hästmänniskor! Jag håller på att starta upp en liten ridskola med sex hästar i kursen småföretagande A i skolan (önskar...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Masse
·
C
Hästmänniskan Råkade slita av mig korsbandet i höger knä för ca fem veckor sen. Tränar nu duktigt sjukgymnastik hemma 2ggr/dag samt hos sjukgymnast...
Svar
13
· Visningar
4 821
Senast: Shudde
·
Ekonomi & Juridik Hur brukar ni göra med spekulanter på häst som har långt att åka? (över 50mil enkel) Brukar ni erbjuda övernatttning eller får de... 2
Svar
36
· Visningar
3 699
Senast: Lazy Lady
·
Anläggning Vi ska bygga stall 7*14 m i sommar/höst. Materialet har diskuterats mellan murat och trä, vi bad snickaren att räkna på bägge...
Svar
10
· Visningar
2 984
Senast: _Yggdrasil_
·
T
Anläggning Hej. Nu planerar vi för ridbana och budgeten är tight. jag fick tipset att gräva bort matjorden tills jag kom ner till grus och packa...
Svar
6
· Visningar
3 135
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Jag har funderat massor nu på om jag kanske borde utbilda mig till hovslagare. I dagsläget är jag arb.lös och det ser mörkt ut med att...
Svar
9
· Visningar
5 455
Senast: Modett
·
Gnägg lite ridning en kylig vårdag
Svar
0
· Visningar
116
Senast: MissKulla
·
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Kanel
·
Gnägg Trisco o jag på NH kurs
Svar
0
· Visningar
113
Senast: JessicaM
·
Svar
0
· Visningar
96
Senast: JessicaM
·
N
Hästmänniskan Jag köper hösilage från en bonde i grannbyn och har så gjort under hela hösten och vintern och alla balarna har varit kanonbra som jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 544
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrhingsten Skyline to B.