Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har en halvblodsvalack som jag varit ägare till i 7 år. Jag köpte honom som 3 åring och vi har gått igenom mycket tillsammans. De...
Svar
13
· Visningar
1 852
Senast: Zoo
·
Ekonomi & Juridik ja blir så himla trött och besviken på mig själv.. har köpt en häst utan pass och dum i huvet som jag är förstog ha inte att han inte... 2
Svar
26
· Visningar
3 281
Senast: Madde_padde
·
  • Låst
Hästmänniskan Är rätt sugen på att utbilda mig till hästmassör och har då tittat på axelssons utbildning i stockholm. Någon som har någon erfarenhet...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Hej alla kloka bukefalister! har ahft en diskussion med min fader angående elstängsel och vi kommer ingen vart. har en hage där...
Svar
7
· Visningar
21 608
Senast: HansG
·
Anläggning Nån som har ett tips på ett enkelt och billigt sätt att sätta upp nåt skydd för hästarna i sommarhagarna? Jag står inackorderad, och...
Svar
18
· Visningar
7 063
Senast: Korven
·
H
Ekonomi & Juridik Jag har perioder i livet då jag tänker att "NU, nu ska jag bli med häst!!" Har velat ha häst i princip hela mitt liv, men insett att det... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 912
Senast: danilo
·
Svar
0
· Visningar
113
H
Hästmänniskan Hur hade du stællt dig till om någon regelbundet ville låna din ridbana en tid framøver mot en liten slant? Dær jag har min hæst på...
Svar
10
· Visningar
1 675
Senast: Casacha
·
Z
Hästmänniskan Hej alla, Jag behöver lite hjälp. Jag har gått och klurat på att utbilda mig till veterinärassistent men vet inte riktigt vilken tråd... 2
Svar
27
· Visningar
31 772
Senast: trofé
·
S
Anläggning Letar efter stolpar som är fyrkantiga. Har snöat in på det.. Men finns tyvärr inga och få tag på. Vad har ni för staket? Gärna bild...
Svar
3
· Visningar
1 207
Senast: Minnaa
·
Ekonomi & Juridik Hej, Vi är spekulanter på ett hus med tillhörande markstycke. Genom hagmarken som omges av skog löper ett dike som är väldigt...
Svar
2
· Visningar
2 188
Senast: Zadie
·
A
Anläggning VI har hagar med ganska mycket ogräs i, och behöver alltså "renovera" dem. Har plöjt upp ett par hagar, men jag gillar det inte...
Svar
1
· Visningar
1 503
Senast: _Yggdrasil_
·
T
Ekonomi & Juridik Jag har några frågor om att arbeta i Europa (Tyskland för min del) . Jag har fått erbjudande om att börja jobba i Tyskland, 10 min från...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: tHeaB
·
Ekonomi & Juridik Jag och en vän satt och pratade tidigt i morse på hästtaxi. Om man vill starta företag med detta, finns det några utbildningar man...
Svar
9
· Visningar
2 011
Senast: Leoni
·
S
Hästmänniskan Hej, Jag och min sambo ska åka till Spanien i sommar och ville bjuda med morsan. Eftersom vi inte ens kan räkna veckor så har det...
Svar
7
· Visningar
1 681
Senast: Buck
·
Ekonomi & Juridik Jag har köpt ett trevligt litet ponnysto till barnen. Vi har haft henne i flera månader nu och hon har verkligen blivit en älskad... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
22 323
Senast: janna
·
Hästmänniskan Det finns en gård här i närheten som jag brukar rida förbi ibland, dock har jag inte ridit där under vintern för det har varit för...
Svar
16
· Visningar
2 480
Senast: kol
·
Gnägg Jag och Pommery från en hoppmeeting i somras.
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Deimion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur