Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Fick idag reda på att jag är gravid i 7 veckan, väldigt oväntat och inte det minsta planerat. Blev självklart glad på ett sätt men ändå...
Hästmänniskan
Igår hade jag och min sambo en intressant diskussion efter att en vän sagt till mig att det inte alls är ovanligt att folk köper "dyra"...
Hästmänniskan
Jag är helt bakom när det gäller tekniska prylar och fattar inget.
Jag skulle vilja ha en övervakningskamera i en hage det finns ström...
Ekonomi & Juridik
Jag sålde en häst i förra veckan och jag sa då till köparna att om de ville ta över min försäkring så kunde de ringa försäkringsbolaget...
Hästmänniskan
Hejsan, jag har aldrig skrivit här på Bukefalos någon gång men nån gång måste vara en första gång..
Just nu så är det många som pratar...
Ekonomi & Juridik
Sökt men kan inte hitta en sådan tråd, ni får gärna länka om det finns en annan :angel:
I alla fall, om man har en boxhyra på 3900 (ink...
Ekonomi & Juridik
Har någon tips på var man söker de olika etableringsstöd som finns för nyföretagare? Jag vet att man som kvinna, nystartad företagare...
Ekonomi & Juridik
Jag har företag och har funderingar på att i framtiden ta in inackoderingar och undrar vad för avgifter man får betala???
Min sambo...
Ekonomi & Juridik
Jag har hittat en så fin häst till salu, rena drömhästen enligt mig och precis vad jag söker!
Dock kollade jag upp hästen på blup, på...