Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Ekonomi & Juridik Hejsan!:D Jag har tänkt på att kanske gå ett hästgymnasium..... men har hört att man bara får mocka skit och får en dålig...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: lsegelson
·
N
Hästmänniskan Fick idag reda på att jag är gravid i 7 veckan, väldigt oväntat och inte det minsta planerat. Blev självklart glad på ett sätt men ändå... 2
Svar
24
· Visningar
3 604
Senast: Rugge
·
Hästmänniskan Jag behöver få mätintyg på mina ponnys. Men VAR hittar jag något som utfärdar det? :confused: Ingen slutmätning.
Svar
1
· Visningar
936
Senast: Masse
·
S
Hästmänniskan Igår hade jag och min sambo en intressant diskussion efter att en vän sagt till mig att det inte alls är ovanligt att folk köper "dyra"... 2
Svar
38
· Visningar
4 727
Senast: Raderad medlem 94602
·
Gnägg sista hoppträningen för terminen på skolan.
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Esswe
·
Hästmänniskan Jag är helt bakom när det gäller tekniska prylar och fattar inget. Jag skulle vilja ha en övervakningskamera i en hage det finns ström... 2
Svar
22
· Visningar
8 229
Senast: lillkillen
·
D
Anläggning Som rubriken lyder, tycker ni som står uppstallade eller har egna inackorderingsstall att det är mer omsättning i kollektiva stall än...
Svar
13
· Visningar
2 204
Ekonomi & Juridik Jag sålde en häst i förra veckan och jag sa då till köparna att om de ville ta över min försäkring så kunde de ringa försäkringsbolaget... 2
Svar
23
· Visningar
3 369
Senast: nullo-modo
·
L
  • Låst
Hästmänniskan Hejsan, jag har aldrig skrivit här på Bukefalos någon gång men nån gång måste vara en första gång.. Just nu så är det många som pratar...
Svar
5
· Visningar
1 123
L
Ekonomi & Juridik Sökt men kan inte hitta en sådan tråd, ni får gärna länka om det finns en annan :angel: I alla fall, om man har en boxhyra på 3900 (ink... 2
Svar
25
· Visningar
2 250
Senast: incognito
·
R
Ekonomi & Juridik Om man köper en importerad häst som senare visar sig vara stulen, får man sina pengar åter om man måste lämna ifrån sig hästen? 2
Svar
25
· Visningar
4 855
Senast: Ravander
·
Hästmänniskan Min pålle är en skotappare det är bara att konstatera. Det blir dyrt och onödiga avbrott i träningen. Så jag funderar på om jag eller... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 404
Senast: Mysaan
·
Ekonomi & Juridik Har någon tips på var man söker de olika etableringsstöd som finns för nyföretagare? Jag vet att man som kvinna, nystartad företagare...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Pigan
·
Gnägg Elmer fick en paus i maskroslandet påväg ut till hagen :)
Svar
0
· Visningar
107
Senast: cahs
·
Ekonomi & Juridik Jag har företag och har funderingar på att i framtiden ta in inackoderingar och undrar vad för avgifter man får betala??? Min sambo...
Svar
13
· Visningar
2 123
Hästmänniskan Måste bara skriva av mig lite, vill egentligen inte hänga ut någon.. Men hästen lider.. Såhär är det, det kom en ny häst för kanske... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 950
Senast: Jossantt
·
Hästmänniskan Hur prissätter ni era hästar till försäljning och hur ärliga är ni ? Blev väldigt fundersam när jag läste hästannonserna och man... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 678
Senast: FingalZonett
·
Gnägg Föl efter Empire VDL- Calido I -Caletto I. Född 24/5-10
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Pade
·
B
Ekonomi & Juridik Jag har hittat en så fin häst till salu, rena drömhästen enligt mig och precis vad jag söker! Dock kollade jag upp hästen på blup, på...
Svar
9
· Visningar
1 865
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka