Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Fick tips av en person att Agrias nya villkor som ska börja gälla ligger på hemsidan. Och de har ju försämrat KRAFTIGT, och jag begriper...
Hästmänniskan
Nu har jag haft min häst i 8 månader i ett litet stall här nära. Min stallägare skall tyvärr börja studera i slutet av sommaren och nu...
Hästmänniskan
Jag har nu i fyra månade försökt köpa ny häst/ponny till min dotter. Lagt fantastiskt många timmar framför datorn för att hitta vår nya...
Hästmänniskan
Gör man det utan att fråga om lov? Jag har en tjej som rider min gammeltant 2 dagar i veckan. Hon har lagt ut hela 65 bilder på mina 3...
Hästmänniskan
Har 2 buktande diskar i ryggen och får inte rida för min sjukgymnast. Har inte suttit på hästryggen sedan februari och börjar bli smått...
Hästmänniskan
När ni ringer på en hästannons, vad brukar ni fråga? Vad är liksom det första ni vill veta om vi säger att annonsen är ganska kort och...
Trädgård & Växter Med stor ansträngning så kan man gräva upp med rötter och massor av jord och göra sig av med. Vet inte nåt enkelt sätt.
Själv har jag...
Hästmänniskan På Irland är det inte ovanligt. Finns auktioner av olika kvalitet. Det här skulle jag säga är en av de mer seriösa. Ett bra sätt att få...
Ekonomi & Juridik Det står typ 80 hästar på anläggningen där vi hyr plats. Vår stallägare har aldrig nämnt att hon vill ha passen. Hon skulle ju behöva...