Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
134
Senast: Dalakhay
·
Ekonomi & Juridik Fick tips av en person att Agrias nya villkor som ska börja gälla ligger på hemsidan. Och de har ju försämrat KRAFTIGT, och jag begriper... 12 13 14
Svar
262
· Visningar
33 281
Senast: Lobelia
·
Anläggning Vänder mig i första hand till er som har hästen i box, trots att möjlighet till att göra en lösdrift till den finns med frågan som står... 9 10 11
Svar
217
· Visningar
23 254
Senast: Hæst
·
Hästmänniskan Hej, det är så att jag ska köpa häst, 7 timmar enkel resa bort. Jag har varit iväg och provridit nu, Men hur har ni andra med lång...
Svar
5
· Visningar
1 443
Senast: Favina
·
Gnägg Galnaste hästen jag träffat. Men trots det gillar jag honom ändå, vissa dagar mer och vissa mindre.
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Dalakhay
·
Hästmänniskan Nu har jag haft min häst i 8 månader i ett litet stall här nära. Min stallägare skall tyvärr börja studera i slutet av sommaren och nu...
Svar
9
· Visningar
1 888
Senast: minnisjasmin
·
V
Hästmänniskan Har en bekant som har varit och kollat på en supermysig 5-åring, jättesnäll och trygg att hålla på med. Personen i fråga har ingen... 2
Svar
28
· Visningar
7 329
Senast: CBJack
·
Anläggning Dum fråga kanske men i sommar ska jag ha mitt elaggregat till min hage och lantbrukaren som har hagen bredvid ska ha sitt elaggregat...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: WeepingLady
·
S
Hästmänniskan Jag har nu i fyra månade försökt köpa ny häst/ponny till min dotter. Lagt fantastiskt många timmar framför datorn för att hitta vår nya... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 406
Senast: CBJack
·
Hästmänniskan Gör man det utan att fråga om lov? Jag har en tjej som rider min gammeltant 2 dagar i veckan. Hon har lagt ut hela 65 bilder på mina 3... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 149
Senast: Heulwen
·
Hästmänniskan Varning! Detta skrivs när PMS:en har tagit sitt starkaste tag om mig… Hur gör man för att sluta måla f*n på väggen och gå och oroa...
Svar
7
· Visningar
1 796
·
A
Hästmänniskan Skriver med ett anonymt konto nu då jag helst inte vill bli igenkänd .. Långt inlägg på kommande! Igår hände en hemsk olycka vid... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
14 493
·
Anläggning I måndags fick jag besök av en man som frågade om det var min hästhage. Sa att det var fel på en ledning som ligger nedgrävd i hagen...
Svar
18
· Visningar
2 660
Senast: cutty
·
Hästmänniskan Har 2 buktande diskar i ryggen och får inte rida för min sjukgymnast. Har inte suttit på hästryggen sedan februari och börjar bli smått... 2
Svar
22
· Visningar
5 235
Senast: hag391
·
V
Hästmänniskan hejsan! För 7 veckor sedan köpte vi en 23 årig fjording vid namn Sabina, hon såldes p.g.a "skillsmässa" men det funderade mamma inte... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 577
Senast: Sammet
·
S
Hästmänniskan När ni ringer på en hästannons, vad brukar ni fråga? Vad är liksom det första ni vill veta om vi säger att annonsen är ganska kort och...
Svar
14
· Visningar
1 658
Senast: mumin
·
Gnägg Jarl från Granbakken
Svar
0
· Visningar
124
Senast: ingang
·
Svar
0
· Visningar
141
·
Gnägg Paso pappa och islandshäst till mamma. Herkules är en långbent flott kille med härlig tölt!
Svar
0
· Visningar
114
·
Svar
0
· Visningar
153
·