Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag funderar på att söka KY-häst på Vretagymnasiet till hösten men funderar lite på vilka krav det är på hästen som man ska ha med sig...
Hästmänniskan
Jag skulle gärna vilja ha svar på följande frågor av er som är inackoderade eller har inackoderingar:
* Vid vilka tider släpps hästarna...
Hästmänniskan
mina kostar ca :2st b-ponnyer, ca 1200kr för hovis per år,halm ca 340kr,hö ca 960kr per år,försäkring ca 2000kr,kraftfoder ca 678kr,vet...
Hästmänniskan
Hur länge(har inte bott i Sverige så länge) är det tjäle i backen? Jag antar att det är tjälen som gör att jag till min stora fasa har...
Hästmänniskan
Jeg lurer på om noen kan svare meg på hva det vil koste å importere en hest/ponny til Sverige fra England. Jeg har tidligere importert...
Hästmänniskan Om det var så att jag ville köpa hästen skulle jag också ta en diskussion med ägaren, eventuellt låta henne ha hästen ute på annons en...