Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! För ca 3 månader sen skaffade jag en hund (10 månader idag) från Rumänien. Han bodde på en byggarbetsplats i ca 1 månad innan han... 2
Svar
33
· Visningar
4 086
Senast: calm
·
Hundträning Har kommit till de skedet där hon plockar upp apportbocken från golvet och ger den till mig. Vad räknas som tugg? Ibland ser jag att...
Svar
6
· Visningar
1 590
Hundavel & Ras Hej! Jag med familj funderar på att skaffa en hund, men kan inte komma överens om hundras. Vi bor på en gård nära en större väg och...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hundträning Hej alla duktiga människor. Jag ska gå en enklare kurs på måndag med mycket inslag av rallylydnad (det är en liten prova på kurs)...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hej! Min hund har konstaterats med positiva svar på giardia och nu börjar saneringen hemma i kombination med Axilur och Sivomixx. någon...
Svar
1
· Visningar
1 093
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Fick ett meddelande från en uppfödare som undrade om jag var intresserad av en av deras valpar, som på besiktning vid 6 veckors ålder... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
15 908
Senast: Sel
·
Övr. Hund Milou lider av extrem gosighet. Han har senaste tiden hittat ultimata stället att lägga sig på, nämligen precis framför/under mig och... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 993
Senast: Unafraid
·
Övr. Hund Jag ska flytta till landet och kommer därmed att börja pendla till jobbet. Jag inser att jag behöver byta ut min kära skåpbil mot något...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: Jadzia
·
Hundavel & Ras Hej, har en fundering angående eftervärkar eller svaga krystvärkar. min tik födde igår 5 fina valpar, hon är mops/fralla så det var en...
Svar
14
· Visningar
1 847
Senast: AraSlei
·
Hundträning Vad använder ni för dragsele till pulka och skrinda? Har provat lite olika både kombiselar och lokselar men tycker inget sitter riktigt...
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: Scata
·
Övr. Hund Jag ville mest dela detta event ifall någon annan vill lyssna. Jag tänker försöka vara hemma och bänkad! :)...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hej! Vi har en okastrerad staffehane på 14 månader, som jag stundtals kan bli lite galen på :) Han är normalt sett en lugn och trygg...
Svar
5
· Visningar
1 589
Hundhälsa I samband med kongsök så slank en röd kongbit ner på min rottis 😱 Den var i storlek som en mindre sockerbit. Av gammal vana så gav ja... 2
Svar
30
· Visningar
5 868
Övr. Hund Hej! Har ett litet problem med min 9-månaders unghund. Han tycker att en viss fläck, alltså typ en kvadratmeter, av golvet är läskigt...
Svar
10
· Visningar
2 427
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Är det någon här som har fått kastrering av tik betald av sitt försäkringsbolag? Hade blivit tacksam om ni vill berätta vilket ifall ni...
Svar
18
· Visningar
2 879
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Nu är det vi, igen...*suck*😔 Vår cocker har fått svullna juver och trycker man så kommer det lite mjölk, (dom är ej röda eller varma...
Svar
12
· Visningar
2 726
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Jag har haft flera tikar innan och deras löp har inte luktat. Men tiken jag har nu har sitt andra löp och är på dygn 11. Hon har börjat...
Svar
5
· Visningar
3 514
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras En vän söker en golden till sällskap. Var letar man? Han vill ha den lata sorten men gör inte avkall på god mentalitet eller hälsa.
Svar
18
· Visningar
2 524
Övr. Hund Hej igen, Tate här! Jag behöver er hjälp, jag har så många tankar men kommer ingen vart. Det är så att jag har hittat en hund, en...
Svar
3
· Visningar
1 445
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Jag har en fundering. Inom hästvärlden så fungerar det ju som så att man kan skriva in i kontraktet att man som säljare har rätt till... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 146
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka