Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Kan man välja att enbart träna specialsök på röd kong eller behöver man även träna in dofterna eucalyptus etc? Ni som tränar...
Svar
8
· Visningar
1 999
Hundhälsa Molly är min första tik någonsin, och jag blir aldrig klok på hennes löp! Hon får alltid som en vit/gul flytning efter löp, och det har...
Svar
15
· Visningar
12 073
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Blev lite nyfiken då färger/färgbeteckningar kom upp i uppdateringstråden. Så, jag tänkte att det kunde vara kul att få veta vilka... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 295
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Jag tycker mig inte se några Dobermanns nu för tiden. Har rasen blivit mer ovanlig? Eller är det helt enkelt bara så att det finns... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 713
Senast: Wingates
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är en tjej på 15 år som går i tankarna om att köpa hund till nästa år. Jag har kollat en hel del på vorsteh men mina föräldrar... 2
Svar
30
· Visningar
3 755
Senast: Hedinn
·
Hundträning Hur tränar ni när ni tränar spår hemma? Hur långt spår, vilka vinklar och lägger ni hundens leksaker eller pinnar som man har på... 2
Svar
28
· Visningar
2 245
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Ett halvår efter alla andra har jag nu sett den trevliga dokumentären om Alexandra Ortega och alla hennes hundar... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 539
Senast: Sezziyanen
·
Hundträning Jag skulle behöva er hjälp åter igen att reda ut några saker 🙂 Jag tränar min hund inför startklass lydnad. Vi tycker även de vore kul... 2
Svar
28
· Visningar
2 389
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Vi brukar börja med tillskott för leder när hundarna börjar bli äldre. Men jag har även sett att de finns liknande tillskott för även...
Svar
19
· Visningar
1 995
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Min hund ska snart göra en artroskopi (OCD) och jag funderar på att köpa ett BoT (nättäcket) och ha det inomhus (och täcka med varmare...
Svar
7
· Visningar
631
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Idag är Emiron riktigt jävla billig. Har spenderat över 2000 kr på värmeelement, transformator, förlängningssladd osv till hans hundhus... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 564
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Jag har ingen att bolla med och tänkte därför höra med er. Jag har nyss beställt sele till Malte, men vet inte riktigt hur de ska sitta...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Hur många av er har flera hundar hemma, där de säger till för varandra att de vill gå ut? Dvs det behöver inte vara nödvändigt den...
Svar
18
· Visningar
1 417
Senast: mysboll
·
Övr. Hund Just Rumänska gatuhundar verkar vara extra traumatiserade? (Rätta mig om jag har fel här) Gick en serie på SVT för några år sedan om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 096
Senast: Hedinn
·
Hundträning Har hamnat i något av en idétorka i noseworken. Idag tränar vi inomhus och ute i trädgården och nu har idéerna på bra platser och...
Svar
8
· Visningar
986
Senast: Sleepan
·
Hundavel & Ras I närheten av Aachen fångades i förra veckan detta djur in. Man kunde utan problem sätta på den koppel. Nu har experter i en veckas tid...
Svar
11
· Visningar
2 135
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Jag har smått börjat spana efter en ny hund och börjat kika på lite raser, men jag hittar ingen som känns som riktigt min sort. Jag... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 743
Senast: Nattfjäril
·
Hundhälsa Min hund löpte i augusti förra året enligt hon jag fick henne av, sedan löpte hon inte förrän i juni och nu löper hon igen :confused... 2
Svar
34
· Visningar
4 716
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Årets första SKK utställning pågår i Göteborg just nu, MyDog. För vissa är den redan avklarad och andra har en dag kvar. Hur har det... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 881
Hundträning Jag har tjatat om detta tidigare men känner att jag nog behöver lite mer organiserade råd i en egen tråd. Jag har alltså en reaktiv... 2
Svar
35
· Visningar
4 450
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka