Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Är helt ny här, första tråden för mig detta :D Så ha lite överseende om jag gör nåt galet :angel:
Har läst ett tag här innan jag blev...
Hundavel & Ras
Jag har en fråga, har mailat till SKK men denna person var tydligen på semster och återkommer först om ett par veckor. :grin:
När jag...
Hundavel & Ras
Vi har funderat nu ett tag på att skaffa en hund till, och funderar då på en jack russel eller nån jack russelblandning. Nu har vi ju...
Hundavel & Ras
Har en osäker liten individ som skäller en del. lydig och sällskaplig annars. Han är 8 år. Är det dumt att skaffa en till hund? Isåfall...
Hundavel & Ras
Som i Danmark, vad händer med hundarna? Får de som redan finns i landet dispens livet ut, men inga nya får införskaffas, eller ska alla...
Hundavel & Ras
Hej,
Jag och sambon funderar på att köpa hund och det disskuteras hundraser för fullt här hemma. Tänkte att här på buke finns det gott...
Hundavel & Ras
kanske redan finns en tråd? Men jag hittade iallafall ingen. Detta är första gången jag är inne på hund, är ju annars bara inne på häst...
Hundavel & Ras
Sitter och kollar på hunddata för skojsskull och ser att det är många godkända BC´s som inte har genomfört MH men ändå används i avel...
Hundavel & Ras
Min hunds uppfödare har frågat lite om att de skulle vilja låna henne för en kull. Jag äger hunden helt och har själv ingen möjlighet...
Hundavel & Ras
En kompis har en tik på foder eller ja hade kanske är ett bättre ord, uppfödaren skulle ställa ut henne, hämtade henne för det och sen...
Hundavel & Ras
Är helt nybörjare på det här med hunduppfödning och har en del frågor som jag skulle vilja ha svar på. Meningen är att min fodertik ska...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...