Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Hundavel & Ras Är lite nyfiken.... Vad har ni för avmaskningsschema till era dräktiga tikar och sedan kommande valpar? Vilka preparat och varför?
Svar
3
· Visningar
1 979
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras NEJ VI SKA INTE GÖRA DETTA! Min kompis har en Chihuahuahane och jag har en Grand Danoistik, skulle det bli ngr valpar om man parar... 2
Svar
26
· Visningar
4 663
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Man ska ju göra hörseltest (BEAR-?) på dalmatinervalpar vad jag förstår, eftersom de kan födas döva. Förs inte dessa data in i SKKs...
Svar
5
· Visningar
1 412
Senast: Jozze
·
Hundavel & Ras (OBS! Med renras menar jag i denna tråd SKK's definition - dvs hundar reggade i en FCI-ansluten kennelklubb!) Att Herr och Fru... 2
Svar
33
· Visningar
4 270
Senast: Lyan
·
Hundavel & Ras Hur hög får inavelsgraden vara på schäfer?
Svar
4
· Visningar
1 940
Senast: bengeten
·
P
Hundavel & Ras Jag tittade på denna filmen för några dagar sedan och förälskade mig i hunden! Så jag tänkte att vi kunde identifiera rasen.:D Tänk...
Svar
12
· Visningar
1 338
Senast: Disen
·
T
Hundavel & Ras På söndag åker vi och tittar på bullmastiff valpar . Ni som har sådana eller har erfarenhet av dom . Berätta gärna allt både...
Svar
5
· Visningar
2 541
Senast: fizzywig
·
Hundavel & Ras Jag var och parade min tik igår. De fastnade som de skulle göra men sedan precis när de släppte från varandra efter ca 10-15 min så...
Svar
1
· Visningar
1 100
·
Hundavel & Ras Hittade en blandras Wachtel/Norrlandsspets/Finsk Lapphund till salu. Norrbottensspets vet jag ju, men Norrlandsspets......?
Svar
3
· Visningar
3 367
Senast: Rie
·
Hundavel & Ras Efter att ha kollat lite annonser har jag märkt att pomeranianvalpar ligger mycket högt i pris och antar att detta är mycket populär...
Svar
5
· Visningar
1 532
·
Hundavel & Ras Idag när jag var ute och gick i ett bostadsområde där jag aldrig varit förr, såg jag två stora hundar på en inhägnad tomt som fick mig...
Svar
10
· Visningar
1 934
·
Hundavel & Ras På ett ungefär, vilka priser brukar de ligga på som valpar?? Är 6000 bra pris på en 2-årig hane som är höftledsröntgad, ögolyst m.m??
Svar
10
· Visningar
2 974
·
Hundavel & Ras Det finns ju så jättemånga raser. Vad jag förstått när jag bläddrat runt bland många trådar här på forumet så är det en hel uppsjö av... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 984
Senast: yodadog
·
V
Hundavel & Ras Tänkte kolla om ni vet vad detta innebär BOK-PROV - (ej godkänt karaktärstest) ? och lite vanliga förkortningar som jag inte hänger...
Svar
9
· Visningar
3 562
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har bestämmt oss att skaffa hund i höst och kollade runt lite vilken ras vi ville ha. Efter att ha letat upp tonvis med...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: Janey
·
Hundavel & Ras Vi är ju flera här som har olika åsikter om hur vi som samhälle kan tänkas hantera de problem som finns i vad gäller både "farliga... 2
Svar
34
· Visningar
3 187
Senast: Trani
·
Hundavel & Ras Letar allt mer seriöst efter hund. Tycker att vallhundarna passar den typ jag vill ha bäst. Han läst en del om raserna och träffat en... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 526
·
Hundavel & Ras Jag trivs med katter och är egentligen ingen hundmänniska. Men dottern på 8 år är totalt hundtokig. Om vi skaffar hund så kommer det bli... 2
Svar
21
· Visningar
7 431
Senast: Sandra78
·
  • Låst
Hundavel & Ras http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7248186.ab Jag personligen tycker det är kanon bra vad tycker ni? 3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 571
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Nu är det inte aktuellt med hundköp inom närmaste året, jag vill sätta mig in i linjer osv och läsa på massor av mer. Sen ska ju såklart... 2
Svar
35
· Visningar
4 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka