Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Idag när jag var ute och gick i ett bostadsområde där jag aldrig varit förr, såg jag två stora hundar på en inhägnad tomt som fick mig...
Hundavel & Ras
Det finns ju så jättemånga raser. Vad jag förstått när jag bläddrat runt bland många trådar här på forumet så är det en hel uppsjö av...
Hundavel & Ras
Jag och sambon har bestämmt oss att skaffa hund i höst och kollade runt lite vilken ras vi ville ha. Efter att ha letat upp tonvis med...
Hundavel & Ras
Letar allt mer seriöst efter hund. Tycker att vallhundarna passar den typ jag vill ha bäst. Han läst en del om raserna och träffat en...
Hundavel & Ras
Jag trivs med katter och är egentligen ingen hundmänniska. Men dottern på 8 år är totalt hundtokig. Om vi skaffar hund så kommer det bli...
Hundavel & Ras
Nu är det inte aktuellt med hundköp inom närmaste året, jag vill sätta mig in i linjer osv och läsa på massor av mer. Sen ska ju såklart...
Hästnyheter Men du säger ju precis det i meningen jag fetat ovan? Min kommentar var att det ju liksom inte händer - från storlek 38 finns det oftast...
Ekonomi & Juridik Idag finns ett register :)
Det är borttaget med tiden.
Jag har sett "postfack"s lösningen, där varje hästägare bara kommer åt sitt...