Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vad är felet med blandras avel??????:confused::confused::confused: Jag kan då inte för mitt liv fatta vad felet är och att dessa hundar...
21 22 23
Svar
442
· Visningar
29 830
Senast: Solis
·
Hundavel & Ras Blir helt snurrig av allt hundletande, rashjälp önskas! :) Jag letar efter en hund som kan följa med lös överallt, vara med på...
2
Svar
31
· Visningar
2 612
Senast: koftena
·
H
Hundavel & Ras Hej! Ska skaffa hund men vet inte om vilket kön hunden ska ha.. Vad är det positiva och vad är det negativa med en tik/hane? :)
Svar
12
· Visningar
1 855
Senast: huipph
·
A
Hundavel & Ras Hej! jag e en tjej från skåne på 15 år, en SANN djurälskare! jag har ridit i 8 år och hyr för tillfället en ponny <3 jag har en lite...
Svar
4
· Visningar
1 349
Senast: almis
·
Hundavel & Ras Tankarna på att ha en vallhund till hjälp inför eventuellt införskaffande av en fårflock à ca 60 djur har dykt upp. Jag tror att det...
Svar
14
· Visningar
2 288
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Min lilla Bella är dräktig och det är ca 1v kvar. Nu så börjar min hanhund betee sig konstigt mot henne, lite som om Bella löper...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Mamma: Dogo Argentino Pappa: Långhårig Dvärgtax Ja......:o Ordet är fritt!! :angel:
Svar
19
· Visningar
1 578
Senast: Tscabo
·
Hundavel & Ras Min syster vill ha en egen hund. Egentligen borde jag väl inte motsätta mig, för jag var ett år yngre när jag fick Sirius och det har ju...
2
Svar
28
· Visningar
11 823
Hundavel & Ras Jag har fått en fråga av en familj som jag känner väl. De ska skaffa hund igen och vill ha rasförslag. Dom har tidigare haft retrivers...
Svar
15
· Visningar
2 269
Senast: Vicks
·
Hundavel & Ras Ja, är det någon som vet vad en sådan på en hanhund går loss på? Kliniken jag beställde den på visste inte då det inte hörde till...
Svar
13
· Visningar
4 796
S
Hundavel & Ras Jag har följt buke-hund ett tag nu och jag vill bara börja med att säga att man bli chockad över att det finns så kunniga människor som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 823
Senast: Camigween
·
F
Hundavel & Ras jag älskar ju rasen Grand Danois, och jag vet ju att Merle är en icke godkänd färg. Men jag har även sett en annan färg som inte finns...
Svar
8
· Visningar
2 353
Senast: Lenis
·
Hundavel & Ras Finns det några med Sibirien Husky, alaskan husky eller alaskan malamute vovvar här??? Just nu har vi ingen men i torsdags fick vi ta...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
12 908
Senast: rutans
·
Hundavel & Ras Jag har en 2,5årig Golden/Rottweilerblandning som jag tog över för inte så länge sedan. Han är lydig när jag har honom lös, när jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 788
Senast: Disen
·
A
Hundavel & Ras Startade nyss en tråd om Berner Sennen, men får ge upp den tanken för nu eftersom jag har en hundrädd förälder jag måste gå till mötes...
2
Svar
31
· Visningar
13 329
Senast: annibanni
·
Hundavel & Ras Ja, nu är det tydligen uppe på förslag att man ska ta bort kravet på MH för brukstävlande hundar. Vad tycker ni om det? Mvh
Svar
19
· Visningar
1 581
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Hej alla! Jag har sedan barnsben fått höra att border collies måste få utlopp för sina vallningsinstinkter och om man ska skaffa en...
2
Svar
24
· Visningar
4 818
Hundavel & Ras ja det har jag blivit i rasen Berger des pyre´neés a´face rase:love: Det är inte så att det är aktuellt för mig att skaffa hund och jag...
Svar
17
· Visningar
1 787
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras kennelnamn alltså... har skickat in ett antal olika namn, som jag noggrant kollat mot fci's databas, inget av dem fanns i likadan form...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: Fanzia
·
Hundavel & Ras Vi har lite smått börjat fundera på att köpa en hund till. Vi letar hus utanför stan och tror inte att vår Nuffe-hane kommer att få...
2
Svar
33
· Visningar
2 800
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp