Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Skall skriva över min foderhund så jag nu blir ägare, är där något speciellt att tänka på kontraktsmässigt? har förstått att man måste...
Hundavel & Ras
Skulle någon kunna hjälpa mig med inavelsgraden på dessa? det är inte hund utan marsvin det gäller, men jag tänkte att ni som föder upp...
Hundavel & Ras
Ja, alla rasklubbar har ju sina regler och rekommendationer. Men sen kan jag tänka mig att många har åsikter om andra saker och på andra...
Hundavel & Ras
Jag har skrivit på ett fodervärdsavtal o dessutom läst igenom kontraktet men vissa saker som jag undrar över står inte med där så jag...
Hundavel & Ras
Jag & Sambon skall skaffa hund nästa år, vi har redan bestämt oss för rasen alltså Rottweiler, då det är bådas drömhund sedan länge, och...
Hundavel & Ras
Om inte börjar jag på en nu.
Har två stycken; Varga och hennes son Arn. Är mycket förtjust i dessa livliga familjekära gårdvarar, som...
Hundavel & Ras
Några killar i mitt bostadsområde har hundar som ser ut ungefär som vargar. Typ prärievargar. De är höga och långa och ljusa i pälsen...
Hundavel & Ras
Hejhej, tänkte be er kloka bukefalister om lite kloka råd. Jag har sedan länge vart förälskad i rasen Australian Shepherd, och nu har...
Hundavel & Ras
Jag tycker att det är helt hopplöst att försöka komma på vilken ras av hund som hade passat bäst med mig och min livsstil. Det är inte...
Hundavel & Ras
jag går i hundköpartankar men är lite vilsen när det gäller val av ras. Tänkte att jag kanske skulle kunna få lite tips och vägledning...
Hundavel & Ras
Har en fundering angående MH-test; Om man har gjort testet en gång men får en 5:a på skott och man vill göra om det, får man det? Helt...
Hästnyheter Men du säger ju precis det i meningen jag fetat ovan? Min kommentar var att det ju liksom inte händer - från storlek 38 finns det oftast...
Ekonomi & Juridik Idag finns ett register :)
Det är borttaget med tiden.
Jag har sett "postfack"s lösningen, där varje hästägare bara kommer åt sitt...