Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som... 2 3
Svar
56
· Visningar
10 941
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Humla är ju en kräsen fröken som snabbt tröttnar på sitt foder. Innan hon blev sjuk så blandade jag minst 4 sorters torrfoder och gav...
Svar
4
· Visningar
1 118
Hundhälsa Hej, Vi har precis flyttat och i samband med flytten har passet till vår rescue dog kommit bort... :banghead: Vet någon av er hur jag... 2
Svar
24
· Visningar
3 003
Övr. Hund Vilka rekommenderar ni och varför? 3 4 5
Svar
97
· Visningar
9 920
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Närmare bestämt osteochondros i nervkanalen vilket ger typiska nervsmärtesyndrom i ryggslut, ned i skinkor och bakben. Retar även svans...
Svar
1
· Visningar
534
Senast: No1
·
Övr. Hund Ni som har bur i baksätet på bilen, hur har ni spänt fast dem? Tänker i första hand på burar av lite större modell där säkerhetsbältet... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 587
Övr. Hund Jag har funderat en del på hundutveckling och ålder det senaste och jag är väldigt nyfiken på när ni tyckte att era hundar kändes...
Svar
15
· Visningar
939
Övr. Hund Behöver lite hjälp att utreda dessa begrepp 😅 Jag vet att jag är med i Kennelklubben för där får jag tidningen hundsport med jämna...
Svar
12
· Visningar
3 109
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Min hund ska på torsdag få genomgå gastroskopi. Både oralt och rektalt. Efter en långdragen problematik från mag- och tarmkanalen och...
Svar
4
· Visningar
1 999
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle vilja jobba med hundar och funderar antingen på att utbilda min hund inom specialsök, hon har en väldigt bra nos!:)... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 629
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 668
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais... 2
Svar
28
· Visningar
6 700
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Hej Min hund har varit inne på koll av svalg, nos , röntgen av lungor . Det de eventuellt kunde se var en väldigt mild bronkit. Om...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: Oberon 13
·
Hundhälsa Min tik började löpa i onsdags, inte så hon blödde, men svullen vulva och lite blodblandade ”flytningar” som det brukar vara innan det...
Svar
0
· Visningar
3 816
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Jag och mitt ex gick isär för ett år sedan och har nu kommit överens om att han ska få ta över en av ”Våra” hundar. Hunden har dock...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Ni med mindre hundar, i vilka situationer lyfter ni upp era hundar? Jag bär inte på min hund normalt sett, men samtidigt är hon van vid... 2
Svar
21
· Visningar
2 240
Senast: Takire
·
Hundträning Hej! Jag är ny här på forumet, och jag behöver lite tips & råd angående miljöträning med min schäfertik på 6 år :) Hon är en...
Svar
7
· Visningar
1 276
Senast: Lillapyret
·
Hundhälsa Hej! Jag har en valp på 5,5 månad han är en blandning mellan cavalier king Charles och biewer terrier. I början när vi hade hämtat honom...
Svar
11
· Visningar
1 002
Senast: tanten
·
Hundträning Jag har en chihuahua hane på 4 år som sen valp varit försiktigt och osäker och alltid behövt mycket stöd. Har i vissa situationer blivit...
Svar
2
· Visningar
1 137
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Någon här som har en eller känner någon som har en norsk lundehund? Är väldigt intresserad av rasen och vill gärna veta mer. Hur den är...
Svar
0
· Visningar
597
Senast: Mei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Guldfasanerna
  • Vilken hundras?