Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Hej! Jag och min pojkvän siktar på att köpa schäfervalp i februari/mars.:) Nu undrar jag vad man kan träna med en schäfer? Det är...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 917
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag funderar på att köpa någon variant av sådan skål till ett styck glupsk saluki. Men vilken? Problemet jag ser med många skålar är...
2
Svar
30
· Visningar
2 733
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Ni som har hundar på foder, hur mycket kontakt vill ni ha med fodervärden? Vad tycker ni att ni har rätt att få veta och vad tycker ni...
2
Svar
38
· Visningar
3 582
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Jag har bokat massage till hunden, och nu började hon löpa. En vän säger att då bör dom inte få massage. Jag själv har ingen aning...
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: Sel
·
Övr. Hund Min hund tycker att promenader när det är blött ute är jättetråkigt. Det behöver inte ens regna utan räcker att det är blött på marken...
Svar
10
· Visningar
1 534
Senast: Bapelsin
·
Hundhälsa Hejsan! För cirka 1 år sen så tog jag över en väns bordercollie/labbe som blir 10 iår. Jag har haft problem med han den senaste tiden...
Svar
8
· Visningar
1 645
Senast: machafuko
·
Övr. Hund En reflektion ang sociala media och ”nyhets/sanningsflödet”.... Det finns en varning ang förgiftade hundar som dör på 30 sekunder på...
Svar
18
· Visningar
1 653
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Nej det ligger inte i planeringen att ha två hundar just nu men i helgen har jag en gästhund och det känns som om jag ständigt bråkar...
2
Svar
22
· Visningar
3 215
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Sprang på en sådan i helgen när jag var ute och reste. Så himla fin och trevlig hund, lagom "på" och inte direkt reserverad men artig i...
2
Svar
22
· Visningar
3 461
Senast: Tajger
·
Hundhälsa Vår rottistik är 6 månader gammal. Ända sedan vi fick henne så har hon haft upprepade urinvägsinfektioner och kissat en hel del inne...
Svar
11
· Visningar
1 972
Senast: eldkyss
·
  • Låst
Övr. Hund Hejsan! Ny på detta forum och har en mängd frågor om mycket men börjar med min huvudsakliga fråga För ett antal år sedan talade jag...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hur gör ni som komponerar egen hundmat/barfar för att säkerställa dagsbehovet? Utgår ni ifrån ett strikt grundrecept eller provar ni er...
Svar
17
· Visningar
4 146
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund En liten fundering här på kvällskvisten om vad du tycker kännetecknar en hund du kallar för krävande? :D
2
Svar
20
· Visningar
2 657
Senast: lambero
·
Hundhälsa Min hund, en cockerspaniel, har fått ett sår på tassen. Han fick det i fredags och trots egenvård (klorhexidinbad enl. veterinär på tel...
Svar
17
· Visningar
2 239
Hundhälsa För ganska exakt två år sedan drabbades min bästa vän Semlon av ett allvarligt diskbråck i nacken. Han blev i stort sett helt förlamad...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min senior börjar bli lite stel i kroppen och har svårt att hoppa ingen konstigt det kommer ju med åldern. (diskbråck + en förmodad...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Puffindog
·
Hundträning Jag och min rottistik på 5 månader är lite nyfikna på bruksgrenarna Sök och Rapport. Tyvärr finns det inget direkt utbud på...
2
Svar
22
· Visningar
2 021
Senast: eldkyss
·
Hundhälsa Humla är ju min första hund, och de allra flesta hundar som varit i mitt liv innan jag skaffade henne har varit hanhundar, så jag är...
Svar
3
· Visningar
1 275
Hundavel & Ras Hej Jag står inför en möjlighet att få ta över en 6 månader gammal hanhund genom ett fordervärdsavtal. Då jag inte är bekant med exakt...
Svar
15
· Visningar
2 274
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Är det någon här som gått skk's uppfödarutbilding på distans? Hur tyckte ni att det var? Jag tycker det står lite dåligt hur själva...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp