Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hola! Så, förra året körde jag och min fästman + doggo nr 1 från England (där vi bor) till Sverige (där alla andra bor, haha!). Det...
Svar
9
· Visningar
3 013
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag läser om vad olika hundar kräver i olika trådar, ofta i sådana gällande vilken ras som skulle kunna passa en specifik person. Nu...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 593
Hundhälsa Mina föräldrars hund stinker så fruktansvärt att jag inte ens klarar av att ha honom inne i mitt hus när jag passar honom. :wtf: Måste...
2
Svar
24
· Visningar
13 831
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Vår 4-månaders valp (8 kg), började för nästan en månad sedan dricka oerhörda mängder vatten ”bara så där”. Vi snackar 1,9 liter för en...
Svar
5
· Visningar
1 227
Övr. Hund Fick ta bort min älskade voff för en stund sen. Så fruktansvärt tomt här hemma nu. Det var många år sedan det var tomt på hund här i...
Svar
8
· Visningar
839
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vilka spårselar kan ni rekommendera till en belgare? Vi kommer inte att vara ute och flänga alla dar i veckan, men jag vill ha en...
Svar
13
· Visningar
1 146
Senast: Predator
·
Hundträning När ni vill ha en trött och nöjd hund till kvällen, vad gör ni då? Själv gillar jag uppletande eftersom det blir både spring och...
Svar
8
· Visningar
1 220
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Vi hade en bokad tid i hundhallen vi tränar i och när vi kom dit så satt kring åtta personer och hade möte i hallen och sa att vi kunde...
Svar
14
· Visningar
1 255
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hundmöten, detta generellt ångestladdade fenomen för många hundar (och ägare)... Jag skulle så gärna vilja ha en tråd där detta kan...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 477
Senast: Happimess
·
Hundträning Vad är era bästa tips för ensamträning av en vuxen hund? Han kan gå iväg och lägga sig i annat rum för att sova och har inte problem med...
Svar
7
· Visningar
1 821
Senast: Tiffany
·
Hundavel & Ras Hej. Behöver lite hjälp. Min tik som var 7 dagar in i löpet var ute i trädgården. Efter Max tio minuter kommer jag ut och ser henne...
Svar
8
· Visningar
1 671
Hundhälsa Något är fel. Ingen fattar vad. Det enda symptomet är att hon dricker och pissar extrema mängder. Det är något som kommit och gått...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 330
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Har ni några tips om lämplig gps att fästa i halsbandet på hund som går lös på gård och stall. Vill kunna spåra ”live” om hunden kommer...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: lisbetha
·
Övr. Hund Jag har två chinese crested, en puff och en naken. När puffen var helpälsad ägnade jag mellan 20-40 minuter per dag till att borsta...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 735
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Hej! Är det någon som har tips på skonsamma sätt att bygga muskler på en hund? Jag har en schäfertik på 2 år som behöver bygga muskler...
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa hej! Min hund åt precis ca 2 st Alvedon... Hade extrem mens- och huvudvärk och tog ut 2 st Alvedon (500mg). Lämnade det på bordet för...
Svar
16
· Visningar
3 469
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Mammas hund har opererat en lös benbit ur armbågsleden för länge sen, hon är fortfarande lite halt till och från (röntgen ser fin ut)...
Svar
4
· Visningar
1 846
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hej, har en fråga. Min labbe är 11 månader och jag har börjat cykla med honom. Han älskar att springa bredvid cykeln på gräset intill...
Svar
4
· Visningar
793
Hundavel & Ras hej! vi funderar kring jakthundar. vi vill köpa en då maken är jägare men lite svårt att komma överens. en hund vi tänker på är beagle...
2
Svar
31
· Visningar
3 692
Hundavel & Ras Ja, som rubriken lyder undrar jag om det funkar att ha en BC i stallmiljö? Tänker om dem försöker valla hästarna eller så. Har inte sett...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 710
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Nybörjarponny!
  • Hijabis i stallet!

Omröstningar

Tillbaka
Upp