Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ska försöka göra en lång historia kort. Från det att vi hämtade vår 8 veckors valp så har hon haft ständiga problem med kisseriet. Hon...
Svar
7
· Visningar
2 744
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Börjar med att skriva att hunden ska till veterinär vid lunch idag för detta. Vår kastrerade hanhund på dryga 2,5 år har helt...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Bexzor
·
P
Hundhälsa Vår unga tik har varit dålig med veterinärbesök. Hon hade hittat ben i skogen så tarmen var full med ben :( När hon blev bra, hade hon...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: prallan
·
  • Låst
Övr. Hund Det är väl lika bra att starta en ny direkt! Vi har dock inte så mycket att rapportera, två långa dagar på universitetet så jag och...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
181 277
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag och min man har länge velat pröva på husvagnssemester och köpte nyligen en mindre och äldre ”nybörjarvagn” - vi är ingen erfarenhet...
Svar
13
· Visningar
2 358
Senast: snorp
·
Övr. Hund Är bara lite spontant nyfiken på hur ni upplevde er hunds första löp. När löpte hon för första gången, hur länge varade det? Märkte ni...
2
Svar
22
· Visningar
3 763
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Jag kommer förmodligen skaffa en aussie från brukslinjer som nästa hund. Dock inte tidigare än 2021 men har börjat titta runt efter...
Svar
17
· Visningar
2 099
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Hej! Min snart 10 åriga tik, har fått något nytt för sig och börjat resa ragg endast längst bak vid svansen — EFTER HON ÄTIT. Hon är...
Svar
4
· Visningar
2 108
Senast: Sasse
·
Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie...
2
Svar
39
· Visningar
4 595
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Går i hundköpartankar. Funderar hit och dit vad som kan vara en lämplig ras för oss, och då jag aldrig varit hundägare själv innan är...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Visst finns det någon med shiba här på forumet? Eller som haft det tidigare kanske :) Hur ser en typisk vecka ut för er med träning och...
2
Svar
22
· Visningar
2 611
Övr. Hund Jag behöver en frågetråd där jag kan ställa alla relevanta och dumma frågor jag har nu när jag skaffat valp. Eller unghund kanske hon...
Svar
18
· Visningar
1 099
Hundhälsa Rubriken blev kanske lite oklar. Nu drömmer jag fritt lite om framtiden och hur jag skulle vilja bo. Dök upp ett jättefint litet torp...
2
Svar
30
· Visningar
4 583
N
Hundavel & Ras Det finns ju en amstafftråd så nu måste vi ju ha en stafftråd åxå. Här är min Malte. Han är 1,5 år och kommer från Tricky Treet´s...
2
Svar
31
· Visningar
4 678
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Om man vill pröva på båda kan de bli förvirrande för hunden? Vad har ni för egna erfarenhet av dom olika grenarna?
2 3
Svar
49
· Visningar
5 156
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Funderar starkt på att skaffa sällskapshund nästa år. Vill ha en lättsam glad liten clown, i huvudsak så är det sällskap och följa med...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
12 027
Senast: Björk
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle bli jätteglad om ni ville komma med förslag på vilken hundras som kan passa mig! Tänker mig främst en äldre omplacering så...
2
Svar
20
· Visningar
2 354
Senast: Björk
·
Övr. Hund Har ni förslag på någon inomhusväxt/blomma som är relativt lättskött, gillar sol och (det viktigaste) är garanterat ofarlig för hundar?
Svar
6
· Visningar
702
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Halloj! Min hund är väldigt bytesmedveten och jag kämpar med att tycka det är roligare att leka med mig. Inomhus funkar det relativt bra...
2
Svar
23
· Visningar
2 283
Senast: Fruentimber
·
R
Övr. Hund Någon som vet var man kan hitta en transportbur avsedd för baksäte? Dvärgschnauzer som ska få plats.
Svar
4
· Visningar
785
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp