Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Efter 10 år utan hund köper pappa äntligen en ny familjemedlem. Flatcoated retriever valp kom hem igår kväll :love: Själv har jag som...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Idag har varit en hektisk dag för mig och mina hundar har bara varit ute på korta rastningsrundor, jag sitter just nu och äter middag...
2
Svar
25
· Visningar
2 206
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Upptäckte 10/1 en gråaktig fläck i ögat, ringde veterinär och fick tid direkt. Hornhinneskada och inflammation/infektion i ögat, alltså...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 797
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hej! Hunddamen härhemma har blivit gammal på kort tid. Vi bor på 3dje våning utan hiss och det är väldigt jobbigt för henne att gå både...
Svar
15
· Visningar
1 505
Senast: Sandra123
·
Hundavel & Ras - Labrador - Jack Russell - Golden Retriever - Bulldog - King Cavalier Charles - Cocker spaniel
Svar
12
· Visningar
2 077
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund I och med att jag har två hundar som är lite speciella så väcker dom uppmärksamhet överallt i princip. När puffen var helpälsad så blev...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
12 370
Senast: Exile
·
Hundhälsa Hej allihopa, måste ha svar på en fråga behöver veta om de finns nått slags inspektion för vård av djur? Som de finns för oss Ivo borde...
Svar
1
· Visningar
595
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Har en liten Chihuahua kille på snart 11 år som har konstaterat lindrigt blåsljud på hjärtat. Nu ikväll så tycker jag att han andas med...
Svar
8
· Visningar
1 652
Senast: Sol
·
Övr. Hund Hej! Jag har två stycken hundgårdar idag, varav den ena är 28kvm och den andra är 46kvm. Det är plattor längs med kanterna, och så är...
Svar
1
· Visningar
1 181
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag söker med ljus och lykta efter en jacka som har tillräckligt många fickor för hund träning och promenader. Har kollat Arrak...
Svar
16
· Visningar
2 018
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hej! :) Jag skrev en tråd här för inte så längesen om jag ska skaffa en brukshund eller annan ras, jag har fortfarande inte bestämt mig...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Nota
·
Hundträning Hej. Min jämthundstik på snart 1 år har börjat visa tendenser till aggressivitet mot människor. Har henne alltid lös, kommer så fort...
Svar
5
· Visningar
1 318
Senast: AstEr
·
Hundhälsa Har en hund på 7 månader och en senior. Dom får ben och tuggar ben nästan varje dag. Oftast är det ben av vanlig råhud. Antingen dom...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 169
Senast: Bapelsin
·
R
Övr. Hund I år skulle jag och maken med hundar ha vandrat på Fulufjället. Jag har i flera år velat vandra med hundarna men det verkar ju aldrig...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 625
Senast: BobberiBoo
·
Övr. Hund Hör ofta att man bör ha olika selar till olika aktiviteter så att hunden förstår skillnaden. Finns det några här som struntar i det...
Svar
6
· Visningar
787
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Hola! Så, förra året körde jag och min fästman + doggo nr 1 från England (där vi bor) till Sverige (där alla andra bor, haha!). Det...
Svar
9
· Visningar
2 997
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag läser om vad olika hundar kräver i olika trådar, ofta i sådana gällande vilken ras som skulle kunna passa en specifik person. Nu...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 570
Hundhälsa Mina föräldrars hund stinker så fruktansvärt att jag inte ens klarar av att ha honom inne i mitt hus när jag passar honom. :wtf: Måste...
2
Svar
24
· Visningar
13 814
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Vår 4-månaders valp (8 kg), började för nästan en månad sedan dricka oerhörda mängder vatten ”bara så där”. Vi snackar 1,9 liter för en...
Svar
5
· Visningar
1 226
Övr. Hund Fick ta bort min älskade voff för en stund sen. Så fruktansvärt tomt här hemma nu. Det var många år sedan det var tomt på hund här i...
Svar
8
· Visningar
839
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Hingststationer
  • Dressyrsnack 17
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp