Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Har funderat på en sak i många herrans år och tänkte höra om det jag kommit fram till är något som andra känner igen sig i. Jag tränar...
Svar
15
· Visningar
1 596
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Vår 4-åriga hund som varit vår i 2,5 år har atopi. Allt började på en höst då han kliade och tvättade sig för ofta för att det skulle...
Svar
10
· Visningar
2 750
Senast: Happimess
·
Hundhälsa Är det någon här som har erfarenhet av utslagen framtand? Jag upptäckte att min 6-åriga vovve plötsligt saknar en framtand, och vid...
Svar
12
· Visningar
2 243
Senast: calm
·
Hundhälsa Hej. Hade vår 10-åriga Jack Russel-tik inne för ett tag sedan för borttagning av tandsten och extraktion av 2 st tänder. Sövdes under...
Svar
9
· Visningar
2 023
Hundhälsa Hej Det här är mitt första inlägg här. Jag har en engelsk cockerspanieln som är 6 år och 9 månader. Han har haft någon konstig...
Svar
4
· Visningar
4 518
Senast: Oberon 13
·
Övr. Hund Det var inte alls planerat att min framtida hund skulle dyka upp nu. Hundgården skulle först byggas ut till minst 95 kvm, jag skulle... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 610
Övr. Hund Vår valp är nu snart 19 veckor och jag känner mig hela tiden så orolig. Hon gillar ju, som valpar gör, att smaka på saker och jag ligger...
Svar
9
· Visningar
1 628
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 705
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Ursäkta om detta spörsmål redan är besvarat många gånger om, jag har sökt i forumet och hittat lite av varje men känner ändå att jag...
Svar
17
· Visningar
7 357
Senast: Takire
·
Hundträning Hej alla bukeorakel. Jag är ute efter ett par bra byxor som jag kan ha när jag tränar hund, men mitt problem är att jag har en väldigt...
Svar
2
· Visningar
872
Hundhälsa Tänkte bara visa skillnaden mellan katarakt (grå starr) och hornhinnedystrofi för det är många som tror att min hund med...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Lyan
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort så han min lilla havanaisblandis opererats två gånger på 4 månader, först för en godartad tumör i...
Svar
5
· Visningar
2 154
Senast: Migo
·
Övr. Hund Asni har nu fått några veckor med mindre aktivering. Hon får springa i skogen och träna lite småsaker på skoj, köra balansboll... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 955
Senast: Valptass
·
Hundhälsa Hej, Gjorde ett inlägg för några månader sedan ang detta. Då var det bara 1 finne (mars) Nu är finnarna fortfarande kvar de har...
Svar
7
· Visningar
1 660
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej! Har tingat en liten valp på 10 veckor men fick veta att alla hundar och valpar i kenneln är smittade av giardiainfektion. Alla...
Svar
9
· Visningar
1 796
Senast: Hollis
·
Hundhälsa Det fick vi reda på i dag... För att göra en lång historia någorlunda kort: Engelsk bulldog, närmar sig 9 år, pigg, och har varit fullt...
Svar
9
· Visningar
2 062
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Tar gärna tips på raser vi kanske har förbisett! Storlek spelar mindre roll, ingen jätte, och ingen pyttehund. Hunden ska funka till... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 759
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Eventuellt har min Torsen en släng av magkatarr. Ett par gånger hag han kräkts galla på natten eller tidig morgon. Min misstanke är...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: tanten
·
Hundhälsa Jag har min hund försäkrad i Sveland men funderar nu på att byta till Trygg-Hansa där jag har alla andra försäkringar för hus, bil etc...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Hej! Har en 10-veckorsvalp hemma som jag försöker ta det väldigt lugnt med kloklippningen med. Min vuxna hatar att klippa klor, så vill... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 829
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna