Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Är det någon som är insatt och kan förtydliga om jag förstått rätt. Läste på SKK och läste som att det är lika bra att avla på en hund...
Svar
8
· Visningar
1 509
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Fick se i en tråd på fb att någon rekommenderade "anti plack" från svenska djurapoteket och blev lite nyfiken. Är det någon som testat...
Svar
4
· Visningar
2 941
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hundsverige har förlorat en väldigt kunnig person inom hundars mentalitet. Jag har haft förmånen att träffa Curt och han var väldigt...
Svar
2
· Visningar
471
Senast: snorp
·
Hundhälsa Hej! Under eftermiddagspromenaden idag så kräktes min hund 2 gånger. Hon har inte ätit något ovanligt, åt sin frukost som vanligt imorse...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Happimess
·
Övr. Hund Brukar ni vänta och samla in svar innan ni svarar intressenter? Jag har mailat på en annons och beskrivit hur valpen kommer få det hos... 2
Svar
32
· Visningar
2 980
Senast: Monkie
·
Övr. Hund Jag har lite smått börjat titta efter hund igen och tänker att jag kanske är redo för en ny framåt hösten eller nästa vår. Hur tar jag... 2
Svar
31
· Visningar
2 730
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Sigge är nu drygt 11 år gammal. Häromdagen var vi hos veterinären av andra anledningar men hon kunde också konstatera att han är lite...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: Milosari
·
Övr. Hund När du ska ut på den dagliga långpromenaden med hunden - jag vill veta hur det ser ut :D Går hunden i halsband/sele? Flexi eller... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 552
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Läste tråden om valpen som åt bajs och tänkte på vår valp Ivar. Han är oftast ovillig att släppa saker och vi håller på att öva på loss...
Svar
7
· Visningar
1 834
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag har en labbetik hemma som jag gärna hade velat utbilda till att känna av min stress och när jag får ett ångestpåslag. Jag kan få...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Ria95
·
Hundhälsa Hej! Är helt ny här inne och helt ny som hundägare! Jag har ett problem med min valp på 5 månader som inte kan låta bli och äta andras...
Svar
8
· Visningar
1 722
Senast: Alandia
·
Hundhälsa Nora har en knöl på skinkan/låret. Den var där vid besiktningen när jag tog henne på foder och finns alltså med i...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Nu med pandemin blir det lite ovisst i allmänhet. Jag planerar ju att importera från Polen 2021-23 beroende på när uppfödaren får...
Svar
12
· Visningar
460
Senast: Jeps
·
Hundträning Hur är det vanligaste man tränar inför startklass? Är det i en grupp med flera andra deltagare eller tränar man hunden som ensam...
Svar
9
· Visningar
1 512
Senast: Nota
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder, hur ska man tänka när man vill skaffa hund som någon som inte haft det tidigare? Det kan ju hända att lockdown...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: LiZH
·
F
Hundhälsa För att inte kapa andra trådar så skapar jag en egen om just hundförsäkringar. Försäkringar kan ibland upplevas lite som en djungel och... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
12 786
Senast: Voeux
·
Övr. Hund Min hund har kommit in i en ålder (10 månader) har nyligen löpt osv. Där hon ser lite "spöken" väldigt lyhörd för vad som sker utanför...
Svar
5
· Visningar
1 374
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 944
Senast: Sleepan
·
Hundavel & Ras Hejsan! Vi är en aktiv familj på 6 personer och en katt som vill utöka vår familj med en valp till sommaren 2021. Nu är vi i stadiet att... 2
Svar
25
· Visningar
3 547
R
Hundhälsa Hej! Jag har kikat runt på en massa olika forum på nätet och tycker att ni som finns på detta forumet verkar så himla hjälpsamma och...
Svar
9
· Visningar
14 640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka