Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hejsan! Jag är ny här på forumet. Har tidigare hållt på med häst men nu är det bara hund som gäller. Jag skriver för jag har för ett...
Svar
18
· Visningar
1 841
Senast: astronaut
·
Hundavel & Ras 2018 håller så sakteligen på att dra sig mot sitt slut och årets valptråd är igång för fullt. De som ville ha valp detta året har... 27 28 29
Svar
573
· Visningar
73 513
Senast: emma82maria
·
Övr. Hund En inte så allvarligt tråd så här i coronatider. Ett aprilskämt som en foderleverantör lagt ut på sociala medier. Men jag vete tusan...
Svar
14
· Visningar
1 789
Senast: kalkylita
·
Övr. Hund Är inte nöjd med hundens sele. Upplever att spännena sitter på skuldrorna. Har provat många olika selar men hittar inte rätt. Önskemål...
Svar
10
· Visningar
1 184
·
Hundavel & Ras Hade en dalmatiner hos mig igår, matten hade sökt hjälp för hundmötesproblem. Prickig, två år och med en myrstack i brallan äntrade han... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 768
·
Övr. Hund Burhållning är olagligt. Blir alltid lika beklämd och kan därför inte avstå från att kommentera. 8 9 10
Svar
191
· Visningar
17 631
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Vi letar ny bil, och prio ett är ju att det finns bra plats till hunden (retriever) där bak. ;) Prio två är SUV (eller annan bil som man...
Svar
15
· Visningar
1 416
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Min lilla Marvin verkar vilja leva som innekatt :cautious: Nu är han snart ett halvår och ser fortfarande inte vad poängen är med att... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 264
Senast: Valptass
·
Övr. Hund Hej! Håller på att planerar inför framtida planer att göra stallet till hundstall vi har ritat upp och håller på att skissa. Som det...
Svar
1
· Visningar
1 665
Hundhälsa Ja vilken jä*la rubrik det blev :p Men behöver hjälp nu och input från andra kunniga hundmänniskor. Har en 3 årig greyhound/border...
Svar
13
· Visningar
1 443
Övr. Hund Hej alla kloka bukefalister. Behöver er hjälp med bästa sättet att få bort hundgår från kläderna. Min arbetströja ser förfärlig ut då... 2
Svar
34
· Visningar
15 401
Senast: lislolaslo
·
Övr. Hund Ja, hur gör man det? Kan man bara slänga dem i en virkonbalja och sen skölja av? Det är halsband, reflexselar och koppel i tyg.
Svar
5
· Visningar
843
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Min unghund är alltid full av bus och hittar på nya saker hela tiden. Han har lärt sig öppna luckor och skåp i sovrummet och köket och...
Svar
7
· Visningar
1 144
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Senaste åren har jag tyvärr varit bekant med flertalet människor som inte haft något större intresse för sina djur och nu är jag...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Ni som har belgare, vilket fästingmedel använder ni till era hundar? Jag är lite nojig nykär vi går där det är mycket fästingar och...
Svar
2
· Visningar
540
Senast: Scata
·
Övr. Hund Tanken slog mig efter att jag insåg att en inte alls ska gå ut om en blir sjuk i Covid-19. Vilket ju inte är så otänkbart att en blir... 2
Svar
37
· Visningar
3 384
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Det är tydligen fästingsommar här vid stugan. Bruce brukar få någon då och då men nu har han fått 7 som satt sig och 3 som krupit på...
Svar
12
· Visningar
1 512
Övr. Hund Viktig info till alla engagerade i SKK-verksamhet: "Inställd klubbverksamhet i SKK-organisationen SKKs centralstyrelse uttalar att... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 644
Senast: Sampi
·
Övr. Hund Hej! Ska köpa mig hundförarbyxor och en snygg jacka nu när jag fyller år. Mamma betalar upp till en viss summa. Har kikat på Engelsons...
Svar
6
· Visningar
1 159
Hundhälsa Min hund hade tidigare en "äta långsamt skål" i plast och jag upptäckte en dag att han hade en irritation på hakan. Jag googlade runt...
Svar
8
· Visningar
2 118
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V