Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Ponera att någon helt enkelt ställer frågan till dig. Alltså hur bygger du din relation till din hund, hur blir du nån att lita på när...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 432
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Har en tik på 1,5 år som genomgick sitt andra löp för ca 2 månader sedan. För ca 1 vecka sedan började hon bete sig väldigt konstigt,hon...
Svar
2
· Visningar
1 489
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet gick jag med i en cockerpoogrupp på fejjan. I deras inlägg nämns flera gånger att de är så populära , någon uppfödare...
9 10 11
Svar
212
· Visningar
28 635
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Har lite funderingar som kanske någon av er har insikt i. Jag har funderat mycket på det här med hormoner vid kastrering. Vad händer...
Svar
0
· Visningar
532
Senast: kolblakkur
·
Hundavel & Ras En sak jag återkommer till gång på gång är reflektionen över hur olika raser uppfattar varandra. Hundar ser ju väldigt olika ut, både i...
2
Svar
24
· Visningar
2 866
Senast: Tajger
·
Hundhälsa Hur har ni lagt upp rehabilitering efter kastrering? Doris är kastrerad för 10 dagar sen, det yttre såret är så gott som läkt och vi...
Svar
18
· Visningar
3 131
Senast: kolblakkur
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av det på liten hund? Misstanke finns om att hunden har det och ska på röntgen mm den 9/7. Vad innebär det och...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: movi
·
  • Låst
Övr. Hund Varför vara normal när man kan vara en retriever :D :confused::angel:
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
161 706
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Till hösten får jag/vi äntligen hem en liten russell igen! Det är 6 år sen vi hade valp hemma sist, 15 år om vi ska räkna med...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Söker tips/råd angående mina två hanhundar. Har en renrasig malteser och shi-tzu, maltesern är snart två år och shi-tzuin fyllde...
Svar
12
· Visningar
2 826
Senast: Snusbror
·
Hundavel & Ras Vi akte till en vingard for att provsmaka och kopa ett par flaskor vin i dag. Nar vi kom dit visade det sig att de hade en Lagotto traff...
2
Svar
20
· Visningar
3 969
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag var med om en händelse i onsdags som jag inte kan släppa riktigt... Jag vill gärna höra era åsikter om vad ni hade gjort i den...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
15 222
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Vet inte om detta är rätt forum för det här, men behöver ha snabbt svar och undrar om någon varit med om något liknande med sin hund...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Acto
·
Övr. Hund Jag har vänner som bor i en annan del av Sverige, som inte vill gå i högt gräs med sina hundar, eftersom pälsen blir ful då, och...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 281
Senast: linnsan
·
G
Hundavel & Ras kan man para yorkshire terrier med en chihuahua som är merle.vad jag har läst så ska man inte para med gul eller röd färg,räknas yorkien...
Svar
16
· Visningar
2 602
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Jag har blivit kontaktad av en hundägare som upplever att hennes hund uppvisar mycket rädslebeteenden i vardagen efter att hunden...
2
Svar
22
· Visningar
2 866
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Vet inte vilken i ordningen detta är men vi fortsätter väl.
33 34 35
Svar
690
· Visningar
88 635
Övr. Hund Såg nyss denna fantastiska dokumentär från Norge. https://www.svtplay.se/video/18413370/vallhunden-manniskans-basta-van?start=auto...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Kom precis hem från bk med världens största jävla myggbett på benen. Hade ändå täckande kläder på mig, lustigt nog fick jag inga bett på...
Svar
13
· Visningar
1 438
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hej! Där jag bor kom hettan tidigt och jag våndas över hur varm denna sommaren kan tänkas bli. Förra året var enligt mig vidrig och...
Svar
13
· Visningar
1 165
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp