Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Hej, om någon har tips på hur man kan stimulera hunden mentalt på hemmaplan vore jag tacksam ☺ valp på 4,5 mån. Jag brukar gömma godis...
2
Svar
31
· Visningar
2 533
Hundhälsa Hej på er! Någon med mycket erfarenhet av tikar kanske kan hjälpa mig bli klokare. Min staffetik på 8 månader har varit rumsren under...
Svar
1
· Visningar
550
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hej! Jag har en kille på 6 månader som är otroligt mammig. Jag har jobbat med ensamhetsträning sedan första veckan han var hos oss...
Svar
14
· Visningar
3 635
Övr. Hund Min älskade älskade hund avled i onsdags efter att ha blivit diagnostiserad med levercancer i tisdags. Jag kunde välja att avliva på...
Svar
11
· Visningar
2 382
Övr. Hund Vad finns det för olika kontaktövningar man kan göra? Jag vill ha samma kontakt med honom som jag kan se att vissa har här inne, att...
Svar
4
· Visningar
1 398
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Hittade den här artikeln om hund/kattfoder o momsens betydelse, tyvärr hann det bli betalvägg innan jag kom mig för att lägga in den...
Svar
7
· Visningar
966
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Min tax har så tunn päls, hon har inte riktigt blivit av med all valppäls. Normalt använder jag sällan täcke till mina hundar, men hon...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: NotlikeI
·
Hundavel & Ras Hejsan! Har tagit över en dvärgpinscher tik på fyra år, jag har i det senaste blivit mer intresserad utav utställning men har inte full...
Svar
8
· Visningar
1 078
Senast: Gnist
·
Hundträning Får hem min andra rottis i slutet av oktober 😍😀 Även om jag haft rottis innan så gick vi aldrig några kurser utan vi tränade själva på...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: Ardennern
·
Övr. Hund Bara en tanke som dök upp i huvudet just nu.... knepig rubrik men hoppas ni hajar. Hur långt i förväg kan en hund tänka att "om jag gör...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej, har en labrador som strax blir 5 månader. Det verkar råda lite olika åsikter om hur mkt dom bör röra på sig? Det finns en lista på...
Svar
13
· Visningar
2 626
Senast: Angel
·
Övr. Hund Hunden ÄLSKAR när hovslagaren varit i stallet, för hon käkar upp hovresterna, samma sak med koklövar.... Är det farligt tro? :confused:
2
Svar
22
· Visningar
6 074
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
644
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Gripa har under en tid (svårt att säga exakt när det började då hon tagit det ganska lugnt I våras och tidigare I somras) varit lite...
2
Svar
20
· Visningar
2 613
Senast: Lyan
·
P
Hundhälsa Vi har en gammal tik i 25kg-klassen som får djävulsklo och nypon för hålla lederna och värk i schack. Men, hon blir hård i magen. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 379
Senast: soscar
·
Hundhälsa Har en hund som konstaterats vara allergisk mot dammkvalster, förrådskvalster samt mjölbaggar. Övergått från allergitorrfoder till...
Svar
14
· Visningar
4 680
Senast: soom
·
Övr. Hund Kan man lita på att separat kremering verkligen är separat? Att hundens kropp behandlas med någon form av värdighet? Att inte alla ändå...
2
Svar
24
· Visningar
2 975
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Har varit på en veckas utbildning där man sett hunden ur ett socialpsykologiskt perspektiv. Där en av föreläsningarna handlade om...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 863
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag har försökt googla men hittar så dåligt med info om FCP. Kanske finns det någon här som kan hjälpa mig. Min hund hade OCD i båda...
Svar
5
· Visningar
2 965
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag har precis köpt en hund, som kommer ingå/användas i företaget. Hunden är/var inte momsad, så kommer inte kunna få tillbaka...
Svar
4
· Visningar
3 630
Senast: sunnakr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Helinackordering av avelssto och föl

Omröstningar

Tillbaka
Upp