Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad är ni rädda för i hundvärlden? Vad får er mage att pirra sådär obehagligt när ni tänker på det? Gör ni något för att inte tänka... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 355
Senast: Migo
·
Hundhälsa Det hela började med att min ena tik började slicka på den andra tikens juvet något enormt, så jag började leta igenom henne efter... 2
Svar
25
· Visningar
3 983
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Vad funkar bäst för er vid olika möten? Motbetinga och sedan belöna eller säga till på skarpen vad som är acceptabelt eller inte? Många... 2
Svar
35
· Visningar
3 593
Senast: Kenya
·
Hundavel & Ras Känner att jag behöver lite perspektiv, andra erfarenheter osv. Håller på och letar hund nummer två och kommit fram till att kelpie... 2 3
Svar
56
· Visningar
22 840
Senast: Fisherling
·
Övr. Hund Hur funkar det egentligen om man har hund hos dagmatte när man jobbar, dvs istället för hunddagis? Jag tänker mig typ en hundälskande...
Svar
9
· Visningar
2 330
Senast: Mineur
·
Övr. Hund I staffekretsar, och kanske andra hundkretsar också det vet jag inte, är det vanligt att folk har väldigt stora, breda och ofta tighta... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 075
Senast: hastflicka
·
Hundträning Jag blir så trött på att han skäller för minsta lilla. Och på att jag inte vet riktig hur jag ska jobba bort det. Om han skäller för... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 776
Övr. Hund Hej! Jag behöver lite råd. Jag är 20 år och jag hade köpt hund mes stamtavla. Hunden är nu 6 månader. Jag flyttade hemifrån för 1 månad... 2
Svar
22
· Visningar
3 548
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hamnade i diskussion där ämnet handlade om kommunens skyltar på de allmänna badplatserna. Finns det ”grund” för skyltarnas innebörd? Och... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 006
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Jag lyckas bara hitta MH för specifika hundar och i dem ser jag ju rasens... Vad säger man medel-MH? Men finns det någonstans där man...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: Monkie
·
Hundhälsa Ser att det finns fodertrådar, men vet inte riktigt om jag kommer hitta några svar där egentligen, annat än fodersort och det är jag ju... 2
Svar
27
· Visningar
2 597
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är ny här på Bukefalos men har följt sidan i några år och då speciellt Hundar. Jag ska köpa hund om nått år och gillar att... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 552
Senast: Tate
·
Hundhälsa Ännu en fodertråd. Vilket ska man välja om man vill ha så bra torrfoder som möjligt? Hunden äter inte färskfoder trots flera försök så... 2
Svar
20
· Visningar
4 718
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Jag har ju numera en hund modell mikroskopisk och skulle föredra en bur i baksätet istället för att ta upp nästan hela bagaget. Men hur...
Svar
3
· Visningar
528
Senast: snorp
·
Hundhälsa Torsten blir åksjuk. Han verkar inte rädd. men efter en kvart spyr han. Opraktiskt eftersom ha kommer att få vänta i bilen lite då och... 2
Svar
21
· Visningar
1 899
Senast: tanten
·
Hundhälsa En bekant till mig är i tagen att köpa ett löpband till sin hund för att komplettera promenadmotionen. För mig lät det hela galet först...
Svar
12
· Visningar
1 795
Senast: fryckan
·
Hundavel & Ras Jag har två shetland sheepdogs. Jag tycker de är supermysiga, men nästa hund ska vara av annan ras. Men vilken? Jag har en 5-åring och... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 956
Senast: Otherside
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej Jag har läst mycket här och vet att många här håller på med bruks och sportavel. Jag skulle gärna vilja ha lugna och sansade svar... 18 19 20
Svar
390
· Visningar
21 237
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Hej allihop. Det pågår just nu en diskusion i bukefalosforumet om prefixen. Jag har länge saknat ett hundträningsprefix. Vet inte om...
Svar
2
· Visningar
527
Senast: Sel
·
Övr. Hund Min bostadsrättsförening har en egen gård där hundrastning är förbjuden, och jag har redan haft några damer som blängde lite argt på mig... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 964
Senast: Fisherling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna