Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa I fodertråden diskuterades foderrelaterad DCM lite lätt. Vet inte om det är värt att göra en ny, egen tråd för detta? Men träffade på en...
Svar
9
· Visningar
1 930
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Någon som har testat detta? Funkar det? Vilken längd har ni haft? Det är ju rätt mycket pengar om det inte funkar 😕
Svar
0
· Visningar
804
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hunden fick opereras förra veckan pga livmoderinflammation. Dag 3 efter operationen börjar det droppa rätt mycket sårvätska ur såret...
Svar
5
· Visningar
2 416
Senast: Javet
·
Övr. Hund Ramlade precis över en diskussion i FB-gruppen "Kan jag ta med hunden tro?" där en del verkade vara högst kränkta över att en del är...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
11 361
Senast: Bison
·
Hundhälsa Vi hämtar snart hem vår valp och är lite osäker på vilket foder vi ska ha till henne, både som valp och sen när hon är större. Hon får...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
17 906
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Min bruna labrador har en riktigt ful päls sedan ett par månader tillbaka. Hon har rätt grov päls, som vid kastrationen efter första...
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: Mli
·
Övr. Hund Jag har noterat en förändring i min hunds beteende senaste månaderna. Hon är nyss fyllda 1 år, och har under hela sin valptid sovit bra...
2
Svar
20
· Visningar
14 237
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Det slog mig förut idag efter att ha träffat på igel när vi badade - hur vanligt är det att hundar blir bitna av blodiglar? Och vad...
Svar
5
· Visningar
1 865
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Ja, hur länge kan en hund få äta antibiotika? Hur elak kan en infektion vara? Någon som vet om det är vanligt att det finns infektioner...
Svar
11
· Visningar
4 297
Senast: johan1979
·
Övr. Hund Tänker på tråden-kan man ta med hunden tro? Jag älskar mina hundar och lever ett aktivt hundliv men när jag gör mänskliga aktiviteter...
2
Svar
24
· Visningar
1 840
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Har ni några tips på roliga raser som kan passa som patrullhund för hemvärnet? De måste såklart uppfylla kraven på höjd och päls. Det...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 494
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Bruce är 5 år och har aldrig varit med på en golfbana, men nu har jag själv börjat spela. Jag insåg ganska snabbt att om jag ska kunna...
Svar
9
· Visningar
4 723
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa Jag fick chansen att träffa en kostrådgivare med inriktning hund under personens utbildning för att personen behövde frivilliga till...
Svar
6
· Visningar
1 132
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Hunden ska röntga ryggen imorrn kl 9 och skulle fastas. Jag min klant glömde ju fråga hur många timmar innan. Vad är det normala antalet...
Svar
4
· Visningar
1 790
Senast: movi
·
Övr. Hund Tyckte rubriken blev så ärtig så lät den stå kvar så :p Nåväl, min fråga är kort och gott: Ni som har två eller flera hundar, låter ni...
2
Svar
28
· Visningar
1 930
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Är det någon här som har haft problem med att hunden verkar se dåligt? Tonto har på sista tiden börjat reagera underligt på saker han...
Svar
10
· Visningar
1 013
Senast: Viva
·
Hundhälsa Vad är era bästa tips på att aktivera en hund som behöver vila i kroppen? Det verkar som om mina hundar lekte lite väl hårdhänt för...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Hej! Jag har precis renrakat min cocker spaniel valp som är 7 månader. Rygg ben och ansikte. Har jag förstört pälsen för all framtid...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 657
Senast: Ildiko L A
·
Hundträning Ponera att någon helt enkelt ställer frågan till dig. Alltså hur bygger du din relation till din hund, hur blir du nån att lita på när...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 432
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Har en tik på 1,5 år som genomgick sitt andra löp för ca 2 månader sedan. För ca 1 vecka sedan började hon bete sig väldigt konstigt,hon...
Svar
2
· Visningar
1 489
Senast: russinbulle
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp