Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Nu är Doris så trygg och så pass frisk att hon skulle uppskatta en kurs. Att få umgås med andra hundar och att få vara duktig... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 447
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund En kompis ringde mig för en stund sedan, påtagligt chockad... Hon hade varit ute med sin hund och mött en annan hund, båda var lösa (som... 2
Svar
38
· Visningar
3 678
Senast: Tora
·
Övr. Hund Är det någon som har testat denna och kan säga om den är bra samt ev nackdelar? Tar gärna emot tips på andra märken/modeller på...
Svar
13
· Visningar
1 613
Senast: Alandia
·
Hundhälsa Hej! Jag har en 8 år gammal blandras tik (labrador, rottweiler och amstaff) som sedan ett par dagar varit halt och röd samt svullen om...
Svar
7
· Visningar
687
Övr. Hund Jag är sååå sugen på en till hund. Går rukt och drömmer om en norsk buhundsvalp. Har tänkt länge att jag nog vill ha två hundar. För... 2
Svar
33
· Visningar
4 235
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Hej Jag vill gärna ha skaffa hund men är osäker på vilken ras som passar bäst till min livsstil. Och jag tror jag behöver hjälp. Här... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 240
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Vet att min hund fått i sig väldigt mycket matolja(rapsolja) har nu spytt i flera omgångar sen igår kväll. Nu på morgonen fick hon en...
Svar
12
· Visningar
5 002
Övr. Hund Eftersom jag funderar på hund så uppstår nya funderingar. Förr hade jag tillgång till kombi och jag hade stora hundar. Nu kör jag en... 2
Svar
26
· Visningar
2 413
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej! min hund har varit inlagd och håller på att återhämta sig efter en akut pankreatit. Hans värden har gått ner men jag är...
Svar
3
· Visningar
2 609
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag behöver nya selar till hundarna och fick tips om ruffwear webmaster som verkar passa oss perfekt! Men jag blev lite tvärsnål när jag...
Svar
4
· Visningar
525
Senast: janna
·
Hundavel & Ras Jag funderar ofta på vad nästa hund ska bli för ras. Jag har de senaste åren haft flera dalmatiner och innan dess växte jag upp med... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 742
Senast: Miao
·
Hundhälsa Varning för bild på sår. För ett par veckor märkte jag att Bruce tvättade sig lite väl maniskt på ena baktassen. Jag tittade och...
Svar
6
· Visningar
984
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Är i djungeln av selar och vill få tag i en allsidig sele som passar till lite av varje. Jag har kikat en del på Copenhagenselarna, samt...
Svar
19
· Visningar
2 492
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Jag har min första riktiga rottis nu och är såklart världens stoltaste över just henne :heart Vore kul att komma i kontakt med fler...
Svar
0
· Visningar
455
Hundavel & Ras Jag är hundsjuk. Väääldigt hundsjuk. Livet utan hund är verkligen inte roligt. Vill ha hund NU. Avkomman hejar på. Jag har länge... 2
Svar
22
· Visningar
3 560
Senast: Scata
·
Övr. Hund Jag vågar knappt skriva det men det ser ut som vi blir med valp 2020! Min förra hund blev 16,5 år gammal så jag känner mig väldigt...
Svar
14
· Visningar
2 245
Senast: Emiro
·
Hundhälsa Elton har knäckt ena sporren (framtass). Klon har liksom gått av på mitten, så pulpan är blottad men klodelen närmast huden sitter fast...
Svar
3
· Visningar
2 768
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Jag sitter och funderar på framtiden och tänkte se hur ni löst det med hund i lght o så? Lämnar ni dom själva där? Hur mycket får en... 2
Svar
33
· Visningar
6 735
Senast: CarEr
·
Hundhälsa På människa vet man att pollen och gräsallergier kan ge magproblem (IBS symptom) men hur är det på hund? Finns det någon forskning på...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Hej, detta problemet har jag haft ett tag, det är så att min 12 åriga dalmatin har börjat bajsa inne, det verkar nästan som om han inte...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna