Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vårt hundhusbygge pågår för fullt och just nu dividerar vi om vad vi ska ha för hundluckor. Vad har ni för erfarenheter? Man har ju...
Svar
7
· Visningar
2 154
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Nu är det dags för min första valpkull i vinter förhoppningsvis. Läser mycket och folk verkar nöjda med spån i valphagen. Men är det...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Min gamling (schäfer/labrador) fyllde nyligen 13. Han har alltid varit frisk förutom autoimmun sjukdom som han behandlades mot och varit...
Svar
10
· Visningar
1 109
  • Låst
Övr. Hund I februari kommer jag få hem min valp :love: Jag har redan en hund, en power puff på 9 år och ska nu köpa en till puff. Pratade med hans...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 324
Senast: Tassetass
·
Övr. Hund Det är lite mycket just nu så undrar om jag överreagerar? För just nu känns det inte ens lockande att fortsätta kursen. Det handlar om...
Svar
16
· Visningar
2 283
Senast: Viva
·
Övr. Hund I samband med tråden om vapen, hundar och inbrott fick jag när jag sökte upp den här artikeln om hundars luktsinne...
2
Svar
22
· Visningar
2 390
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras Hos vem passar en rastypisk whippet? Whippet har inte tidigare varit med på min intresselista för hund nummer 2, men i veckan började...
Svar
15
· Visningar
2 096
Senast: Sel
·
Hundhälsa Föräldrarnas fyraårige labrador, har aldrig sett detta tidigare. Det är som att emaljen är "avskavd"..? Båda canintänderna uppe och...
Svar
8
· Visningar
1 625
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Någon som vet hur besvärlig operationen är och om det får några följder, t ex om bråcket riskerar komma tillbaka? (Det gäller en liten...
Svar
11
· Visningar
3 043
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på era åsikter om fenomenet "hyr en hund" En bekant till mig hyrde en okänd hund under en helg för ett tag sen...
Svar
18
· Visningar
2 627
Senast: Bonica
·
Övr. Hund Vi ska hämta en valp från Norge i början av oktober. Valpen är då nästan 9 veckor. Jag hade ju en fin plan att antingen flyga från...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Ni som har skåpbil, har ni hundarna i bur eller lösa i skåpet? Lägg gärna in bilder på hur det ser ut.
Svar
19
· Visningar
1 817
Senast: Lycan
·
Övr. Hund Jag ska omplacera en vuxen hund, vill lämna hunden på prov först och imorgon kommer en potentiell köpare för att hämta hunden. Det är en...
Svar
3
· Visningar
2 443
Senast: Raderad medlem 94602
·
C
Övr. Hund vad har ni för åsikter/erfarenheter kring engelsk och fransk bulldogg? mentalitet? exteriöra problem? osv... är lite nyfiken... :bump:
2
Svar
38
· Visningar
6 294
Senast: ylvali2
·
Hundhälsa Hej, hur mycket är normalt för en hund att klia sig utan att man behöva misstänka att det är nåt "fel?" (Parasiter, allergi osv) Man vet...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 662
Hundhälsa Har en tik som kastrerades för två månader sedan. Upptäckte idag att det på ärret är som en sorts blåmärke och svullnad. Det var inte...
Svar
15
· Visningar
2 571
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Min labrador har en mycket aggressiv variant av armbågsartros. Förra hösten märkte vi av att hon blev stel efter aktivitet, vilket har...
Svar
14
· Visningar
2 914
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
10 444
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Igår åkte vi in till djursjukhuset med vår lilla valp vi bara haft hemma i fyra dagar, då hennes öga svullnade upp. Under undersökningen...
Svar
7
· Visningar
1 397
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Hej! Jag är helt ny här och jag hoppas jag ställer frågan i rätt forum. Jag ska köpa hundbur för flygresa och är så osäker på...
Svar
4
· Visningar
634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp