Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 173
Senast: linnsan
·
Hundträning Grannen har skaffat en boxervalp som gärna hänger på och springer i svansen på hästen när jag rider förbi deras ställe. Då brukar jag... 2
Svar
39
· Visningar
3 490
Övr. Hund Den matglada unghunden (labrador) har upptäckt vårgräs. Hennes andra vår, hon har alltid varit gräsätare men nu har det verkligen nått...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: Fisherling
·
Övr. Hund Hej , har en labradoodle tik 15 mån. Hon är jättemysig ensam med mig o min man hemma. Har gått enstaka kursdagar pga olika skäl ...
Svar
5
· Visningar
3 033
Hundavel & Ras Vi står i kö till ett par kennlar. En kull är jag lite nyfiken på vad det kan tänkas bli för färg, och om det går att förutspå? Mamman... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 723
Senast: Monkie
·
Hundhälsa Söker tips på schampo och verktyg för att hjälpa stjärnan att fälla ur ordentligt. Han uppskattade inte värmen på träningsplan igår, det...
Svar
16
· Visningar
3 942
Senast: Happimess
·
Hundhälsa Jag jobbade i Torsdags, lämnade hunden hos mamma innan jobbet vid 11-tiden. Hundarna fick då sin mat och Mollan åt med god aptit, sen...
Svar
2
· Visningar
1 305
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Jag håller på att planera för en kull valpar nästa år igen och jag har redan några intressenter som känns bra men två av dom uppdaterar... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 068
Senast: Lingon
·
Hundträning Hej, det är såå jobbigt att gå promenader med vår 14-månders retriever och har egentligen alltid vart. Mycket flat i honom. Ja vi har...
Svar
19
· Visningar
6 084
Senast: Tuggben
·
Hundträning Jag håller på att försöka lära in fot på min ena jycke men jag lyckas inte. Vi har kommit så långt att hon fattar att hon ska sitta ned...
Svar
11
· Visningar
1 347
Senast: hastflicka
·
Svar
104
· Visningar
14 515
Övr. Hund Någon här som tar med sig hunden på hojen? Nu när jag blivit singel inser jag ju att det kommer att bli ett måste om jag vill åka ner...
Svar
2
· Visningar
2 002
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Nora har helt rimligen rätt mycket överskottsenergi nu när jag inte har orkat ta mig ut tillräckligt mycket på några veckor. Hon får...
Svar
10
· Visningar
1 221
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Jag är så orolig att jag inte kan sova. Min dvärgschnauzervalp (9 mån) är inlagd på Blå Stjärnan med drop och smärtstillande då han...
Svar
11
· Visningar
2 317
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Kan man ge vetegroddsolja till en liten valp? Valpen i fråga är drygt 9 veckor, och är jätteintresserad av oljan när den äldre hunden...
Svar
5
· Visningar
1 389
Övr. Hund Är det någon som testat att montera ett lastgaller på framstolarna i en bil för att hunden ska kunna åka i baksätet? Tänker nu ett sånt...
Svar
5
· Visningar
1 590
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Vi tänker byta från bur till grindar, och då investera i ett sånt där helt skydd för skuffen. Ser att det finns från ett par...
Svar
6
· Visningar
910
Övr. Hund Är det någon som vet mer om hur länge vi gjort det? Och hur det gjordes innan den moderna klotången? :D
Svar
6
· Visningar
1 091
Övr. Hund Med tanke på tråden "Så orolig" så är min spontana reaktion - visst ÄR hundleksaker väldig dåliga?!! Visst, hundmunnar är starka, men...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Valptass
·
Hundträning Min unghund har mani på att äta precis allt han hittar och igår fick jag prata med en veterinär för att han bajsade ut en bit plast han... 2
Svar
32
· Visningar
8 408
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31