Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag sitter här och funderar lite på ras till mig. Jag har alltid gillat engelska staffen och även mailat många kennlar som tycker det...
Svar
12
· Visningar
803
Senast: mandaaa_
·
S
Övr. Hund för några veckor sedan köpte en bekant en hund, den här hunden var en "omplacering" och de fick den billigt, det är en ganska ovanligr...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Calazirya
·
C
Övr. Hund Någon som vet vad de har för hundgrejor på Gekås? Jag är speciellt intresserad av stålburar (nät), helst svartlackerade, de som är...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: Sozzi
·
F
Övr. Hund Vad kan ni rekomendera för foder som ger de där extra för pälsen De finns 200 olika sortersfoder och alal säger olika. Så jag undrar...
Svar
11
· Visningar
1 376
Senast: peligrozzo
·
S
Övr. Hund min hund & min bror :D:rofl::rofl: http://www.youtube.com/watch?v=ps9j-ixhT6o
Svar
6
· Visningar
854
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ja.. Ni läste rätt. Jag har bestämt mig. (kors i taket:o) Kommer dock inte att avslöja den förän jag gjort slag i saken. MEN nu vill... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 839
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har en tik som uppfödaren ska ta en kull valpar på. Hur ser man bäst om och när tiken är klar för parning, när i löpet? Finns några små...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Duvan
·
S
Övr. Hund Någon som vet hur människorna i tex. Irak och Iran ser på hundar? Är hundar lika mkt värda där som i Sverige? eller lever dom fritt på...
Svar
9
· Visningar
3 816
Senast: zemra
·
Övr. Hund Om en hund kommer in någonstans där någon hund tidigare (längesedan) kissat inne, hur stor är då risken att en annan hund går och kissar...
Svar
11
· Visningar
1 152
Övr. Hund Schäferhane på 4.5 år, alltid varit så pigg, busig och alert. Han kastrerades tidigt i våras och jovisst han har blivit lite lugnare...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Hera
·
Övr. Hund Tar ideen från gnägg och startar en här också :D Alltså jag börjar med att lägga ut en bild och ni ska lägga ut en bild som liknar...
Svar
19
· Visningar
1 146
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Tänkte att det börjar bli dags att införskaffa lite burar för hundarna att vara i inomhus om det skulle vara något. Även bra inför...
Svar
7
· Visningar
1 003
L
Övr. Hund Jepp, som rubriken lyder... Fick just sms av pojkvännen där det stod "nån av dina jäkla skithundar har tuggat sönder sätet i min...
Svar
18
· Visningar
7 676
Senast: liten82
·
Övr. Hund Jag känner mig så förtvivlad. Till stor del för att jag inte sover mer än en blund om nätterna.. Jag har en blandrastik på 8 år. Hon...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Reykur
·
Övr. Hund Blev lite nyfiken på detta hära när jag läste inkallningstråden. Jag har alltid hört att man ska/bör gömma sig för valpen, för då...
Svar
19
· Visningar
2 580
Senast: Bismark
·
Övr. Hund Vilket är erat finaste kort på eran hund? Det här är min favorit... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 271
Senast: Bismark
·
Övr. Hund http://s185.photobucket.com/albums/x181/Hiranya71/Video/?action=view&current=elhalsband.flv Varsågoda... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 526
Senast: LIA
·
Övr. Hund Någon som ska ställa då??Vilken dag och ras?? Själv ska jag dit och kika som vanligt men inte ställa hunden då dommaren inte tycker om...
Svar
8
· Visningar
988
Senast: charmant
·
H
Övr. Hund hej! jag har lite funderingar om utställningar, nån som kan hjälpa mig? när kan man börja ställa ut hunden (vilken ålder)? hur går det...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: KickiH
·
C
Övr. Hund Jag hoppas att jag kan få lite hjälp här med min hund, som jag börjar tappa hoppet om. Emil är en pigg, frisk, lättlärd och kry hund... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 449
Senast: Ulga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka