Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund Detta är min lilla vovve Diesel när han var liten och söt han är liten och söt fortfarande men nu för tiden lite större han...
Svar
17
· Visningar
1 013
Senast: Vicku
·
Övr. Hund Grannarna skaffade en hund (tik) för ett tag sedan, det var lite trassel med hanteringen i början tror jag för hunden var väldigt...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: Tuki
·
Övr. Hund Finns det något receptfritt medel som är lugnande inför nyårsraketerna och smällarna. Min hund har blivit lite rädd på senare år och vi...
Svar
12
· Visningar
9 756
Senast: litania
·
S
Övr. Hund Nu har det hänt två ggr. Grannens schäfer hane hoppar helt oprovocerat på min tik, hinner inte mer en utanför porten så kommer han runt...
Svar
15
· Visningar
3 763
Senast: litania
·
Övr. Hund Våran nu knappt treåriga rottweilertik började i somras att tappa klorna. Ngn klo då och då blev öm och svullen (precis ovanför klon)...
Svar
1
· Visningar
1 571
Senast: titi
·
A
Övr. Hund Jag har fått på hjärnan att jag vill ha en beagle (min älskade hund dog i midsomras o jag börjar sakna tassandet hemma igen), och...
Svar
10
· Visningar
5 756
Senast: Diggemon
·
R
Övr. Hund Måste få visa vår vovva och alla hennes valpar som hon fick i somras :love: TJOCKIS mamma & muskulösa pappa Mamma & 7 bebisar...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Nemo
·
K
Övr. Hund Hade någon annan bett om råd i följande frågor så hade jag haft självklara svar, men nu handlar det om MIG och MINA hundar och då står...
Svar
9
· Visningar
1 382
Senast: Stoppard
·
C
Övr. Hund Sara under signaturen \"Knäpp\" Den 25 december 2003 dog Sara som fanns här på Bukefalos under signaturen "Knäpp" efter komplikationer...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: claraswe
·
M
Övr. Hund Har en kompis som har två hundar, vilka ägaren säger är från samma kull. Dock är det inte helt omöjligt att de inte är syskon då...
Svar
4
· Visningar
6 528
Senast: Madde_Madda
·
Övr. Hund Hej! Brukar inte vara så mycket på hund-forumet eftersom jag inte har hund längre, men ikväll behöver jag er hjälp. Jag är hundvakt...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: KaZa
·
S
Övr. Hund Hej hopp jag har fått nytt arbete som projektansvarig för min stads största stadspark, där många dagis och skolor kommer och leker med...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: Sunnan
·
A
Övr. Hund Usch jag var med om en otrevlig händelse idag, det kom en kvinna med några småhundar och de var lösa. En hund kom skällande fram mot min...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund nu har jag efter en massa klydd äntligen lyckats (tror jag). kniper med underläppen trötter alltid hungrig! här syns det hur...
Svar
7
· Visningar
992
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Om det finns nån som är intresserad så har vi fått ny medicin sedan en dryg månad tillbaka. Så här har det gått: Doris ansikte i...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: channie
·
K
Övr. Hund Sture kallas jag. Men får väl heta Apollo Stortjejen som kanske får heta Akira August kallas jag men får heta Adonis eller kanske...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: KaZa
·
B
Övr. Hund \"Liten\" väldans trött!!! Hoppas de funkar nu... http://photo.starblvd.net/minnelson/1-1-2-1077191742?m=0&pg=0&ro=0&co=1&pw=*6EED40058F97
Svar
4
· Visningar
943
Senast: kpist
·
J
Övr. Hund Ena hunden som är 4 år snart har helt plötsligt nu efter jul börjat kissa inne. Hon har varit helt rumsren innan, sedan hon var...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: Nossan
·
B
Övr. Hund Visst är han söt :love: :love: :love: Kika på Rex (Vargguld's Kristall) Någon mer som har en svensk lapphund? Dom är ju såååå söta...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: blondi3958
·
M
Övr. Hund Har ni några förslag vovven e 10 veckor. Alla tips e välkommna. mvh malin :idea:
Svar
5
· Visningar
2 778
Senast: Malin81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp