Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Visst är han söt :love: :love: :love: Kika på Rex (Vargguld's Kristall) Någon mer som har en svensk lapphund? Dom är ju såååå söta...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: blondi3958
·
M
Övr. Hund Har ni några förslag vovven e 10 veckor. Alla tips e välkommna. mvh malin :idea:
Svar
5
· Visningar
2 778
Senast: Malin81
·
E
Övr. Hund Hej allihopa! Jag behöver tips på vad det finns för yrken där man få arbeta mkt eller bara med hundar? (ej veterinär!) Tack på...
Svar
11
· Visningar
1 533
Senast: Yaz
·
C
Övr. Hund Hej alla har ju plågat er lite med mina trådar om min valp men skulle nu vilja ha lite tips och råd från er om hur man gör kloklippning...
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: claraswe
·
B
Övr. Hund Min lilla pärla har varit sjuk en tid nu, går med huvudet på sne och skakar och kliar hela tiden. så hon fick en kur antibiotika och det...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: MaximuZ
·
N
Övr. Hund Hej vill bara höra vad er uppfattning är om hunddagis och vad ni skulle önska hos ett sådant om ni skulle lämna er hund där?
2
Svar
39
· Visningar
2 798
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Hej! Igår hittade vi stora tassavtryck på våran tomt. Dom är ca 5-6 cm breda där dom är som bredast, har ett väldigt tydligt tryck i den...
2
Svar
33
· Visningar
8 501
Senast: Tippan
·
Övr. Hund jag behöver bakruund och rashistoria till ett par raser, jag vet att några av er sitter på lite sånt så hjälp till!! Douge de...
Svar
6
· Visningar
1 452
Senast: Fritte
·
G
Övr. Hund Har en labrador på 8 månader som tuggar sönder precis allt.Han gör det endast då han är själv.Det är inte alltid han gör det,men för det...
Svar
16
· Visningar
1 860
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund Och vad kostar det?
Svar
9
· Visningar
1 540
Senast: Malin81
·
S
Övr. Hund I ungefär en veckas tid så har jag börjat ställa min mobil på alarm när jag ska gå upp på morgonen. Och varenda dag så händer följande...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Sentenced
·
S
Övr. Hund Jag måste skaffa en dagmatte/husse till min hund de dagar jag inte kan ta med henne till jobb. Är det någon som har erfarenhet av detta...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: Bus
·
J
Övr. Hund Hejsan! Igår när jag och pappa var ute i stallet, så red jag och pappa gick med vovven. Pappa tränade med dummisen och när Simon(hunden)...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund vilket försäkringsbolag rekomendrerar ni?? för och nackdelar om alla försäkringsbolag
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Tippan
·
I
Övr. Hund Uppfödarkontakt - vad är en \"bra\" nivå? De som är uppfödare kan byta ut ordet "uppfödare" mot "valpköpare" så kan fler deltaga i...
2
Svar
20
· Visningar
2 583
Senast: ElCamino
·
C
Övr. Hund Har nu haft min lilla valp hemma ett tag och hon är så fin. :D Jag är kär. Det är en väldigt tuff liten dam med bestämda åsikter så i...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: claraswe
·
G
Övr. Hund Nu är det bara några månader (förhoppningsvis) tills jag och pojkvännen köper hund. :love: Jag har börjat fundera lite på alla saker...
Svar
4
· Visningar
1 441
Senast: kpist
·
Övr. Hund tandskrapning, kloklippning och allmän hälsokontroll, vad kan det tänkas kosta? inför hundpsykologbesöket vill jag kolla så att hon är...
2
Svar
31
· Visningar
2 472
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vår yngsta älskar att åka bil, hon tycker det är så roligt att hon inte alltid väntar tills vi öppnat buren utan hoppar upp på...
Svar
7
· Visningar
1 802
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag har en riesentik som är 6 och ett halvt år, nu ska hon löpa och jag unrar om själva blödningarna avtar när de blir äldre, för hon...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp