Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era hundar och deras kattkompisar!!! Ester & Roger Doris & Roger
Svar
6
· Visningar
975
Senast: Miiip
·
F
Övr. Hund Har en blandrashund hane... Han har hängande öron, brukar vara kända för att samla smuts och dylikt i öronen. Jag kollade i öronen idag...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: JennyF
·
B
Övr. Hund Vet någon hur jag kan hittar utbildiningar om hundmasage och hund klippnin (trimmning)? :bump:
Svar
1
· Visningar
962
Senast: KaZa
·
S
Övr. Hund Någon hade en länk till en sida där man skulle gissa vilken hund som var pitbull. Jag skulle gärna vilja se den igen. Tack på förhand!
Svar
13
· Visningar
1 079
Senast: kpist
·
F
Övr. Hund Min gamla vovvsa kom från en uppfödare som kallade "sig" för Teams. Någon som vet om uppfödaren finns kvar?
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: Fjunet
·
Övr. Hund Han hade det som unghund en gång, men det är ju tio-tolv år sedan.... Händelse förloppet den gången, gick väldigt fort. Helt plötsligt...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Övr. Hund Tycker ni att jag är onödig som anmäler till polisen en hund som dagligen står uppbunden minst 9 timmar i sträck i centrala staden? Mån...
2
Svar
23
· Visningar
2 146
Senast: Nyx
·
P
Övr. Hund Är det nágon som varit pá den utställningen? Máste ju säga att vi har mycket mer underhállning i t ex gruppbedömningar och speciellt när...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Hund Jag har en Australisk Terrier som är 6 mån. gammal. Hon går runt och hostar men inte får upp något. Jag tror att hon inte har fått något...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund Min vovve äter så mycket snö att hennes mage blir stor som en ballong och hon fryser. Hon är helt galen i snö!! Men det kan ju inte...
Svar
6
· Visningar
1 198
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Det här är fjärde(!) gången denna höst som en dagmatte har ”försvunnit”. I morse fick jag stå och ringa på dörren förgäves utan att...
Svar
15
· Visningar
1 358
Senast: horse_ofcourse
·
B
Övr. Hund är den söt?
Svar
4
· Visningar
824
Senast: Kaos
·
D
Övr. Hund Eftersom min lilla Silky terrier numera är ensam hemma då mina andra 2 hundar gått bort, gråter hon när vi går till jobb/skolan. Hon är...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Icebabe_1
·
T
Övr. Hund tog ett lite roligt kort på min vovve för ett tag sen.. :D Gosenäsa :angel: på lite längre håll: sötis! Man blir ganska sugen...
Svar
12
· Visningar
1 055
Senast: Elisabet
·
Övr. Hund Vi har nu sedan tidig höst kämpat med vår nu 7månader gamla stövarhane med att inte gräva överallt i trädgården.Men förgäves,våra...
Svar
6
· Visningar
2 305
Senast: Shettisar
·
K
Övr. Hund Här är mamma till bäbisarna. och här kommer förhoppningsvis valparna och så en till Fungerar det nu då? Kanske måste man ta bort...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Min hund har nu visat sig mörkrädd i och med detta strömavbrott som varit i landet (34 timmar hos oss var det strömlöst) Hur gör man...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: missPetra
·
Övr. Hund har kliat upp ett sår på höften. Han har varit stel det senaste året men pigg. det är den höften som har varit stelast och nu är jag...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min mamma klagar över att valpen är skällig. Har ni några tips på vad man kan göra? Valpen är bara 9 veckor än så länge så det är en...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: alazzi
·
K
Övr. Hund Jag har blivit mormor!! :bump: :bump: :bump: till en svart, kladdig och alldeles underbar liten schäfervalp. :D :D Tiken var...
2
Svar
21
· Visningar
1 831
Senast: kpist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp