Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har ÄNTLIGEN fått fram de gamla foto-skivorna med gamla bilder på vovvarna. Har lagt upp de på min msn-grupp, så bara att kolla. Jag vet...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Har en tik på 2,5 år som börjar få lösa tänder. Hennes framtänder har sedan hennes valpning inte mått så bra, och nu har dom börjat...
Svar
18
· Visningar
4 458
Senast: Miiip
·
J
Övr. Hund Vi har ju problem med Leo och andra hundar, det har alltid varit ett problem och vi har försökt med det mesta, vi har gått flera kurser...
Svar
13
· Visningar
5 092
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Snarkar era hundar? Doris ligger här bredvid på rygg med tassarna i vädret och snarkar som en liten gris! :love:
2
Svar
24
· Visningar
1 870
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag lägger upp den här tråden på både Hund och Katt-forumet eftersom bilderna visar både mina hundar och katter. Kände att det började...
Svar
14
· Visningar
1 194
Senast: Ishtar
·
B
Övr. Hund Ja nu är det dax att köpa hund till våren men vet inte vad jag ska välja för ras. Mycket lutar åt att det blir en schäfer då jag vill...
Svar
6
· Visningar
1 171
Senast: Raven
·
D
Övr. Hund Jag och Pricken har under hösten gått på spårkurs (5 ggr) och vi tycker det är jättekul bägge två. Vi har däremot ett problem; för varje...
Svar
17
· Visningar
1 547
Senast: Tippan
·
D
Övr. Hund Jag har märkt att vissa hundraser luktar mer än andra. Varför är det så?? Min chef har en Basset, och när hon tar med den till jobb så...
Svar
12
· Visningar
4 399
Senast: Milosari
·
K
Övr. Hund När jag för ca 3 år sedan började fundera på att köpa hund så valde jag mellan schäfer och R.R. Jag hade då lärt känna 2 helt ljuvliga...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Zoya
·
B
Övr. Hund Fazer :love::D Goliath och jag :love: :bump: :bump:
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Ems
·
B
Övr. Hund Det sa mamma nyss att jag gör :crazy: Jag har den senaste veckan hade en huvudvärk som är dubbelt så jobbig som min vanliga migrän jag...
Svar
19
· Visningar
1 547
Senast: **BORTTAGEN**
·
Q
Övr. Hund Jag har verkligen fått problem. Jag har 3 tikar, 1 st mindre hund 13år Sindy, 1 st mindre hund 7 år Cleo, 1 st större hund snart 3 år...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Ja det kan man verkligen säga att våran labbe kille gör. Han tar saker precis hela tiden...Vi har aldrig accepterat att han gör såhär...
Svar
5
· Visningar
1 105
Senast: TurboDevil
·
Övr. Hund ni som läst mina tidigare trådar kanskle minns att min schäfer drog sönder sitt flexikoppel. sedan dess går hon med vanligt läderkoppel...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Är dom bra? Dom man stoppar godis i så får hunden rulla den för att få ut något gott. Funkar dom bra?
Svar
15
· Visningar
1 487
Senast: puman_22
·
M
Övr. Hund Så här såg det ut för några dagar sedan Att norpa hästarnas leksak i hagen var jättekul Den här släpper jag inte i första taget...
Svar
9
· Visningar
973
Senast: Moniq
·
K
Övr. Hund Mina föräldrar fick avliva sin hund i fredags pga ålder och de har redan bestämt sig för att skaffa en ny hund fram mot våren/sommaren...
Svar
10
· Visningar
1 084
Senast: Raven
·
Övr. Hund Är det någon som har koll på denna ras, vad jag har förstått så är den inte så vanlig... :confused: Jag har hört att den kan vara...
2
Svar
29
· Visningar
5 580
Senast: Raven
·
E
Övr. Hund Är det någon som vet vad det kostar för två doser ? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Sony
·
Övr. Hund Har ni något riktigt favoritnamn som passar på en liten hund? Mamma vill inte kalla sin nya hund för sitt riktiga namn. En liten volpino.
Svar
4
· Visningar
968
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp