Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund är den söt?
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Kaos
·
D
Övr. Hund Eftersom min lilla Silky terrier numera är ensam hemma då mina andra 2 hundar gått bort, gråter hon när vi går till jobb/skolan. Hon är...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: Icebabe_1
·
T
Övr. Hund tog ett lite roligt kort på min vovve för ett tag sen.. :D Gosenäsa :angel: på lite längre håll: sötis! Man blir ganska sugen...
Svar
12
· Visningar
1 059
Senast: Elisabet
·
Övr. Hund Vi har nu sedan tidig höst kämpat med vår nu 7månader gamla stövarhane med att inte gräva överallt i trädgården.Men förgäves,våra...
Svar
6
· Visningar
2 309
Senast: Shettisar
·
K
Övr. Hund Här är mamma till bäbisarna. och här kommer förhoppningsvis valparna och så en till Fungerar det nu då? Kanske måste man ta bort...
Svar
6
· Visningar
1 015
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Min hund har nu visat sig mörkrädd i och med detta strömavbrott som varit i landet (34 timmar hos oss var det strömlöst) Hur gör man...
Svar
2
· Visningar
1 174
Senast: missPetra
·
Övr. Hund har kliat upp ett sår på höften. Han har varit stel det senaste året men pigg. det är den höften som har varit stelast och nu är jag...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min mamma klagar över att valpen är skällig. Har ni några tips på vad man kan göra? Valpen är bara 9 veckor än så länge så det är en...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: alazzi
·
K
Övr. Hund Jag har blivit mormor!! :bump: :bump: :bump: till en svart, kladdig och alldeles underbar liten schäfervalp. :D :D Tiken var...
2
Svar
21
· Visningar
1 835
Senast: kpist
·
Övr. Hund Jag ska skriva en artikel för ett skolprojkt om pitbullterriern. Jag är jättenyfiken att höra era åsikter kring rasen - är ni för eller...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: Knut
·
K
Övr. Hund Nu har mina bäbisar fått upp ögonen! :love: :bump: Snart blir de med andra ord ÄNNU sötare! :D Snabba är de tydligen med allt, både...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund <----han är så söööt :love:... en bra användarbild :D
Svar
2
· Visningar
849
Senast: JennyF
·
M
Övr. Hund nu har vovven vart hos veterinären efter att ständigt snubblat överallt. smärtstillande skitstarka, plus fodertillskott osv..massa...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Rianimare
·
B
Övr. Hund Jag kände på min tik nu här i kväll och då märkte jag en liten knöl som är liksom lite platt i stället för rund, och som satt fast på...
Svar
12
· Visningar
12 289
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Hund Kommer du ihåg att vi pratade om att jag skulle utstätta min stackare för IPO? Bara för att du inte trodde på mig.. :D Jag har börjat...
Svar
16
· Visningar
1 393
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Övr. Hund Ni vet, som att de vita hästbenen anses vara mer känsliga, tex för mugg och kotledsinflammation och allt vad det är. Har nån hört samma...
Svar
16
· Visningar
2 038
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Är lite nyfiken på denna ras. Har inte direkt några planerpå att skaffa hund just idag, men drömma är det ju alltid kul att göra, och...
Svar
6
· Visningar
1 621
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Hund Läste på ett torrfoder att det innehöll hela torkade ägg...vad innebär det?Med skal och allt? Ändras äggvitans förmåga som torkad...
Svar
17
· Visningar
2 259
Senast: crazy
·
M
Övr. Hund Är det någon mer än jag som har hört att saffransbröd är giftigt för hundar?? Jag har suttit i två timmar nu och sökt på alla sidor jag...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som vet hur mycket det kostar? Vad som krävs? Och sen vart man kan kolla om namnet man tänkt ta redan finns? Tacksam för all...
Svar
2
· Visningar
1 427
Senast: Miiip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp