Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Portugal - bättre än Sverige vad gäller \"kamp\"hundar? Eller kanske skulle jag skrivit "kamphunds"ägare. Var där nere för ett tag...
Svar
6
· Visningar
1 640
Senast: Knut
·
C
Övr. Hund Tänkte på en sak, kalla lr varma? skiftar dom ?? Hur ska de vara egentligen?
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund När börjar ni klippa klorna på era valpar? Min två är 18dagar nu och börjar få jäklgt vassa klor. Ska jag klippa eller vänta?
Svar
8
· Visningar
14 148
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Har ingen egen hund men är ibland hundvakt. Denna hund är av en ganska envis terriertyp och ägarna till hunden har blivit instruerade av...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 980
Senast: mino
·
D
Övr. Hund Ja, det är vad jag fick betala på Djursjukhuset i torsdags. Min gamla tik hade en stor blodfylld knuta under magen som det gick hål på...
Svar
13
· Visningar
1 351
Senast: Znozan
·
Övr. Hund Igår var jag i kolmården och gjorde ett studiebesök hos vargarna. Det var fyra stycken unga hanar, födda i maj, som jag fick träffa på...
Svar
16
· Visningar
1 206
Senast: alazzi
·
S
Övr. Hund Den här synen möttes jag av när jag skulle gå och lägga mig igårkväll :D :love: Behöver jag tillägga att det är på min sida av sängen...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Sannanas
·
S
Övr. Hund vi tycker om varandra!! http://www.trracer.se/jenny/index.php?url=./jennyodiesel :love:
Svar
11
· Visningar
1 429
Senast: skejtgrl
·
K
Övr. Hund Min hund (75% rottweiler 25% schäfer) blir halft galen när han ser en annan hanhund är det någon som har ngt tips att få bort dessa...
2
Svar
22
· Visningar
3 830
Senast: Calazirya
·
S
Övr. Hund nu har valpen vart här i nästan 1 vecka. Hon hade fått mat från bordet (tidigare) o så så hon skällde så fort hon kände lukten av mat i...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Mammadutt
·
A
Övr. Hund Jag undrar om nån vet hur stor sannolikheten är att en hund som en gång attackerat en människa (oproviserat) gör det igen??? Ni får...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Sony
·
P
Övr. Hund Funderar så smått på att skaffa ny hund (har varit utan min lillkille i snart två år nu..) Men eftersom min förra hundvakt nu blivit för...
Svar
1
· Visningar
868
Senast: KaZa
·
D
Övr. Hund På tisdag ska vi hämta vår goldenvalp. :bump: Idag veterinärundersöktes alla valparna och det konstaterades att två stenar hade kommit...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Tippan
·
D
Övr. Hund Jag har en collietik på 5 år (eller jaja, hon fyller 6 den 25 december :smirk:). Hon är en mycket trevlig hund att ha och göra med i...
Svar
7
· Visningar
1 261
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Ska troligtvis köpa hund efter runt mars nån gång, efter flytten, Funderar lite på En Grand Danios. nån som kan berätta lite mer om...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund min lilla vovva gnislar tänder ibland? varför? å är det farligt? jag brukar fya henne för de kan ju inte vara bra för tänderna..men de...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Shimzy
·
B
Övr. Hund Kom på att jag kanske skulle visa er den också :) En hemsida för våran uppfödning av Fralla. Kennel Starbull's
Svar
17
· Visningar
1 056
Senast: Stollan
·
S
Övr. Hund Jag var alldeles nyss på grannfest och fick då höra av en berusad granne hur h^n hatat mig när jag visade hur h^n skulle få sin hund och...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag vet inte om några liknande trådar har varit uppe förrut.:confused: Men nu gäller det bara att säga vilken hundras just DU tycker är...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 156
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Har gjort en liten hemsida åt min hund:medlem.spray.se/sandros87 Någon annan som har hemsida åt sin voffsing?
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: Dolores_88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp