Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Villket halsband är bäst att börja med till en valp? Alltså stryphalsband, halvstryphalsband eller dom som ser ut som ett skärp? Koppel...
Svar
9
· Visningar
1 515
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund ... att de här är FULA hundar?! :confused: Jag tycker att de är helt UNDERBARA!! :love: Valpisar
2
Svar
34
· Visningar
2 317
Senast: Poxz
·
E
Övr. Hund hur länge kan en hund gå med noskvalster utan att :confused: luktsinnet försvinner ?
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Julle
·
Övr. Hund Hobbe? Hobbe är ju en TIGER. Varför tycker man att det är ett hundnamn?
Svar
15
· Visningar
1 452
Senast: skejtgrl
·
L
Övr. Hund Jaha då har vet. konstaterat diskbråck på våran hund. Hon är beordrad vila i 3 veckor (lång tid) sedan är det dags för återbesök och se...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: kpist
·
A
Övr. Hund Hej,jag undrar om ngn vet nåt om mönstring för jack russel terrier?Jag har en jack russel terrier på snart 15 veckor,som ej har...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Raven
·
Övr. Hund när jag nån gång i framtiden ska ha en ny hund, då ska det vara en labbe. nu lär det visserligen dröja flera år, men under tiden hade...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: Tippan
·
B
Övr. Hund Jag har hästar,jag har hundar,man kan nog säga att jag är rätt stor djurvän.Min granne har hundar (Collie)som tycker om att jaga mina...
2
Svar
31
· Visningar
2 909
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Fick reda på i veckan att den familj som har min hunds pappa, och dessutom en av hanarna från samma kull som min hund (dvs far och son)...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: kpist
·
Övr. Hund En bekant/kompis i Kanada har köpt den här lilla ursöta tikvalpen. Ni som kan sånt här, vad är det för ras? Jag har ingen koll på...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 609
Senast: **BORTTAGEN**
·
P
Övr. Hund Jag har en bekant som fodrar sin hund med kycklingkött och havregryn som kokas tillsammans. Har förstátt att detta är väldigt...
Svar
6
· Visningar
10 204
Senast: Pirayan
·
Övr. Hund Min lilla tik har en adopterat en stor mjukispanter som hon juckar på tills hon blir blå :crazy: Hon har försökt jucka på alla...
Svar
13
· Visningar
1 364
Senast: Milosari
·
K
Övr. Hund har som "skavsår" på läpparna. :confused: Kan de vara tro för att hon pussar och slickar bäbbarna så mkt?
Svar
3
· Visningar
959
Senast: KaZa
·
B
Övr. Hund Vi skall köpa en svensk lapphunds hane, och tänkte eventuellt avla på honom senare. Han kommer att ställas ut av uppfödaren. Vad kan...
Svar
11
· Visningar
1 554
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Övr. Hund Behöver de väldigt mkt aktivitet eller?
Svar
5
· Visningar
923
Senast: NobleArt
·
B
Övr. Hund Denna söta sak :love: Han blir 8:a veckor den 26 dec. Ni får räkna själva hur gammal han är nu :D Han är en svensk lapphund :love:
2
Svar
29
· Visningar
2 000
Senast: KaZa
·
Y
Övr. Hund Jag har alltid stavat Dobberman på detta sätt! Igår på en film stavades det doberman ! Dessutom har jag också sett stavningar som...
Svar
9
· Visningar
2 109
Senast: yez
·
Övr. Hund Här är en teckning som jag ritar.. den är inte klar än http://w1.131.telia.com/~u13130255/dalg.jpg hur är den? var kritiska ser ni...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Heulwen
·
B
Övr. Hund 20 steg för steg instruktioner :D
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Heulwen
·
B
Övr. Hund Varför använder man det? Är det för att dom "mensar" eller för att en hane inte kan hoppa på dom och göra bebisar :confused: :p
Svar
2
· Visningar
799
Senast: blondi3958
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp