Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Jag och sambon har länge funderat på en till hund. sambon vill gärna ha en hund som är mer "hans" och han har varit inne på rottisar...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Calazirya
·
E
Övr. Hund Hjälp mig att hitta rätt vovve, tack! :) Borde väl vara en som har samma intressen som jag! som älskar att bada och simma, sova ut...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 750
Senast: Indiana_Jones
·
L
Övr. Hund Nu kommer en ny gnäll-tråd av Lovis!! :o Men jag kan inte hålla mig, måste skriva av mig. Min älsklings-vove dog igår :cry:, 14 år...
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: Lovis
·
Övr. Hund Kan inte ni som har lust lägga in fina bilder på era hundar så man kan öva lite på att teckna? :idea:
Svar
12
· Visningar
1 614
Senast: pulkan
·
T
Övr. Hund Jag vet att det är ett tag kvar tills dess.... men är era hundar rädda för smällare och raketer? och vad gör ni då? Min schäfer bryr sig...
2
Svar
33
· Visningar
2 168
Senast: nermal
·
Övr. Hund Fick avmålningen på min hund idag . http://photo.starblvd.net/madelene84/2-3-1-1072085171?m=1&pg=1&ro=2&co=0 Han är så fin :D Det...
Svar
15
· Visningar
1 487
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Runt köksbordet står 4 stolar, varav den ena är var lite utdragen. Bordet är av glas. JRT är en lugn lågrangad tyst dam som aldrig gör...
Svar
18
· Visningar
1 653
Senast: C_L
·
L
Övr. Hund Kanske lillasyster hunnit före att visa dessa bilder? Lägger ut ett par stycken iaf.. Inte helt lyckade uppställningar men men.. :)...
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: LiPP
·
B
Övr. Hund VIKTIGT!!! Jag skriver med anledning av att jag sett ett flertal oseriösa RhodesianRidgeback annonsörer och uppfödare. Jag ber er...
Svar
0
· Visningar
1 320
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Övr. Hund \"Bubblig\" hund Stackars Nixon har antagligen fått en allergisk reaktion. Det för tre dagar sen då han började nysa, igår började han...
Svar
2
· Visningar
1 362
Senast: Dean
·
S
Övr. Hund Idag köpte jag hund till min mor. en tidig julklapp :-) en valp , korsning mellan schäfer och collie. jättesöt. ngn mer som har en sådan...
Svar
17
· Visningar
1 388
Senast: semlis777
·
Övr. Hund En kompis till mig har vuxit upp med taxar i familjen och jag tror hon är väldigt taxsjuk nu.... :love: Hon vill nog skaffa en snart...
Svar
7
· Visningar
2 950
Senast: Ishtar
·
G
Övr. Hund Jag har en omplacering som jag jobbar med jättemkt och kommer att få fortsätta med ett tag till, kanske ett år. Hon har gjort stora...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: __Stilett__
·
H
Övr. Hund hur lägger man ett bandage så att det sitter kvar om hunden har ett sår på insidan baklåret?? tacksam för svar!!
Svar
1
· Visningar
862
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Jag har ett stort dilemma! Jag ska åka till hund2003 ensam med min jycke. Jag har fått en restplats på en av hundbussarna, enkelt säte...
Svar
13
· Visningar
1 533
Senast: Javan
·
K
Övr. Hund Har nu träffat på en GJD som var helt underbart vacker! Verkade extremt trevlig och det skulle vara jätteintressant att höra mera om...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: lady_vip
·
K
Övr. Hund Min tik som är i 6v. i sin dräktighet är nog tom. :cry: Hon har alla tecken på att vara dräktig, men de senaste dagarna har hon snarare...
Svar
8
· Visningar
1 089
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Sitter hemma ensam och har lite tråkigt. Vet att en likande tråd var uppe för inte så länge sedan men denna är något annorlunda. Vilken...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 784
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund :( Nu är då tiden fastställd iallafall, hoppas allt nu bara går bra .. /Orolig matte
Svar
14
· Visningar
1 169
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund vad är skilnaden mellan mentaltest/korning och mantalbeskrivning? är det olika saker heller är det olika namn på samma sak?? /tack
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: aqua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp