Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min labbetik har fått fnatt. Hon är heltossig innomhus efter promenader och mat. Jag behöver aktivera henne lite annars springer hon...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: Tippan
·
B
Övr. Hund Sitter och funderar på om jag ska gå en sådan med valpen min.. Visst har jag gått hundratals kurser med brukshundarna vi haft, och har...
Svar
12
· Visningar
1 033
Senast: **BORTTAGEN**
·
H
Övr. Hund Vi köpte en hund förra sommaren som vi var tvungan att omplacera efter ca 1 månad pga att min mamma blev allergisk! :( Vi har träffat...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: horse_ofcourse
·
F
Övr. Hund Min hund är näst intill omöjlig att ha med i bilen. Han skäller och skäller och skäller och skäller....och skäller... Jag vet inte...
Svar
5
· Visningar
2 240
Senast: Fjordan
·
Övr. Hund hundsugen! Har verkligen gått in stenhårt på att kolla upp olika raser samt kennlar. Men så kommer dessa jobbiga perioder. Då frågor...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Aliide
·
F
Övr. Hund Läste ni den? killen blev stämd för att han aldrig kopplat sin golden retriver(hunden har aldrig gjort nån nåt ont, alltid varit...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: flyingelefant
·
E
Övr. Hund ..i djurkretsar. Denna gång gällande häst och hund. Där det finns hästar finner man också hundar...de flesta fria för vinden och...
Svar
19
· Visningar
1 487
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund Min hund, labrador, kan jag inte ha lös på fält eller skog när jag är ute och går eftersom han springer iväg långt ifrån mig och dröjer...
Svar
17
· Visningar
6 699
Senast: Fritte
·
M
Övr. Hund Vad ska man välja då man ska skaffa hund? Något speciellt att tänka på? :D
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: KaZa
·
F
Övr. Hund måste köpa ett nytt till beageln... då hon går längst trafikerad väg en bit varje gång vi rider, och inget annat än blinkande saker syns...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: KaZa
·
S
Övr. Hund Hej. Ja detta är ingen grooming fråga utan min whippet kille blir orolig när jag badar.. :( Han kommer in och tittar och blir alldeles...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Ishtar
·
C
Övr. Hund Hur får jag honom att inte bita sönder halva hemmet när ja lämnar honom? Han har varit ensam som max 1 timma, med hundsällskap.
Svar
10
· Visningar
1 063
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Någon som vet om hundar kan känna på lukten o katten är en tjej eller kille??
Svar
0
· Visningar
2 359
Senast: kpist
·
Z
Övr. Hund Har en schäfer hanne som spyr en del. Inte varje dag, men ganska ofta. Vanligtvis hade jag inte brytt mig om detta (våran hund tror han...
Svar
11
· Visningar
1 962
Senast: Znozan
·
F
Övr. Hund Antagligen så ska den här tråden inte ligga här, men eftersom detta är rätt brådskande så lägger jag den här i alla fall. Hjälp gärna...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Fluffboll
·
T
Övr. Hund Min yngre tik tycker jag inte är speciellt smal över revbenen. Man känner revbenen plus att det är lite fett över de. Men magen är så...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Hur gör ni nu när det börjar bli kyligare ute? Själv har jag väldigt lättfrusna händer och att tvingas ta av sig lovikkavantarna för...
2
Svar
30
· Visningar
2 563
Senast: Mischmasch
·
Övr. Hund Jag vet att ni finns (även om det ibland inte verkar så på detta forum). Hur gjorde ni när era hundar var små? Hur länge tog ni ledigt...
Svar
11
· Visningar
1 363
Senast: Ishtar
·
F
Övr. Hund Och lyckliga hundar.... Nu har hundarna kommit på att man kan gräva sig in i hönsgården, och äta upp hönsens mat. :crazy: Det är inte...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Fritte
·
B
Övr. Hund Vad brukar ni göra när det kommer små tjejer och vill gå ut med eran hund? Låter ni dom får gå ut eller säger ni nej?? Jag låter ett...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 547
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp