Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund jag funderar på att ta en sista kull efter min blandis tik, ( 90 % BC 10% labbe), hon är 6 år gammal och har fått 2 st kullar innan med... 2
Svar
29
· Visningar
2 581
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Jag undrar när man kan börja simträna hundar och varför man gör det egentligen? Gör man det bara på hundar som rehabiliteras? Kan...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund ska åka med duki från sthlm till skövde på torsdag. Men hur gör man ifall han börjar morra åt andra? att man ska säga till vet jag...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Jag har lite tråkigt ;) Satt nyss och åt, och lät hundarna slicka av tallriken. Vilket ge gör samtidigt och med nosarna i kors...
Svar
8
· Visningar
1 068
Övr. Hund Vet att det har diskuterats tidigare om detta och nu stod det i kvällstidningen om det! Titta här...
Svar
17
· Visningar
1 449
Övr. Hund Loka är ju från början en rätt så ängslig hund och har väl varit försiktig med det mesta. Men jag har varit en exeplarisk matte där...
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: lady_vip
·
V
Övr. Hund Min lilla Flattis-tik har hoppat över en löpning..hon borde ha löpt i November :eek: :confused: är det vanligt att det händer eller...
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: voltigehoppare
·
C
Övr. Hund Här är nog den sötaste, just nu :) Perro, min sambos jobbar kompis hund. Vi brukar vara hundvakter åt honom, (hunden asså) :D Perro... 2
Svar
22
· Visningar
1 544
Senast: Cronis
·
L
Övr. Hund Långlina? Hejsan Skulle gärna vilja veta hur detta med långlina och sele fungerar. När kan man börja, alltså hur gammal bör hunden...
Svar
7
· Visningar
1 482
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Har tidigare i någon tråd berättat att jag vill gå kurs med våran hund men att sambon inte vill eftersom han tror att hunden lyder honom...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Fjunet
·
M
Övr. Hund Hejsan hej! jag letar efter bilder på nedklippta pudlar. jag måste övertyga min sambo om att en pudel inte behöver se ut som de...
Svar
7
· Visningar
1 503
Senast: mallan
·
Övr. Hund På denna rara skapelse H*n är min fina :) Gissa psyke också?
Svar
17
· Visningar
1 555
Senast: mallan
·
G
Övr. Hund Vem var det som hade klickat in sin hunds lår mot sitt ben? Cillamuffins? Jag skulle vilja veta hur du gjorde. Gick du bara omkring...
Svar
13
· Visningar
1 080
Senast: glee
·
C
Övr. Hund Åh, nu ska jag vara hundvakt igen! Jag längtar så!! :bump: Det ska bli såååå kul. trots att hunden äter upp mina strumpor, å biter... 2
Svar
21
· Visningar
1 393
Senast: _malle__
·
M
Övr. Hund Det gör min valp. Brukar valpar göra det? Häromdagen kissade han i sin korg och sen gick han och la sig och sov i den. Tyckte det...
Svar
5
· Visningar
6 668
Senast: _malle__
·
B
Övr. Hund Vad ska jag göra när min Jack Russel valp på 3 och en halv månad skäller ut någon eller något? Det hände första gången i dag, vi gick...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Ni som barfar eller på annat sätt gör egen mat till era hundar, hur har de senaste tre dagarnas matsedel sett ut? Eller de tre kommande... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 331
Senast: Trissa
·
C
Övr. Hund Hur har ni tränat in det? Jag har en stor och tung hund... Det fungerar bra när hon sitter, då får jag henne att kasta upp... 2
Svar
29
· Visningar
2 223
Senast: Geezer
·
M
Övr. Hund Jag har inte riktigt fått klart för mig hur man blir uppflyttad i lydnaden.. Blir man uppflyttad direkt efter en förstaplacering,eller...
Svar
8
· Visningar
868
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund hej alla! Jag hade för ett tag sen en kull med amstaff valpar, alla blev sålda till bra hem, förutom den valpen jag från början...
Svar
10
· Visningar
1 669
Senast: Broken_heart
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Att lämna i smyg
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur