Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Någon som ger det till sin hund? Jag vill vänja in min vovve på det men vet inte riktigt hur jag ska göra. Tips och råd tas tacksamt...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Sol
·
U
Övr. Hund Börjar med att säga att jag gillar det här forumet skarpt! :bow: Skulle kolla något helt annat på nätet men tänkte att jag kollar in...
2
Svar
34
· Visningar
2 263
Övr. Hund Vilken fin början på den här dagen :crazy: Hade precis klätt på Hugo sin sele och koppel, Jokers koppel låg utanför ytterdörren. Jag...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Jag planerar att köpa en valp till våren nästa år och har änu inte kunnat betämma mig för vilken ras *svårt* Men jag undrar om ni vet...
Svar
4
· Visningar
1 831
Senast: Thelma
·
E
Övr. Hund ....det var ju en hemlig rackare. Jag är ju nyfiken...vad tror ni ligger bakom en sådan här annons?
Svar
11
· Visningar
1 104
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Hur tusan ska man veta vilket foder man ska ge till sin hund??! Vår uppfödare skickade med oss en 15 kg säck med valpfoder (Nutra...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: ika77
·
S
Övr. Hund Okej. Våran schäfer på 4,5 månad har väldigt känslig mage och har efter veterinärbesök beordrats diet bestående av ris, kokt vit fisk...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Rose
·
S
Övr. Hund Jag var på väg att slänga mina nummer av Apportören när jag kom på att någon kanske skulle vilja ha de? Det är 21 nummer med start nr 4...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Hejsan ! Jag håller på med ett biologiarbete om matspjälkning, och jag skall bla jämföra hund med människa. Jag har hittat en bok...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: bibban
·
Övr. Hund http://community.webshots.com/photo/207164320/207164320aWeCNH http://community.webshots.com/photo/207164823/207164823HCyjGB...
Svar
6
· Visningar
691
Senast: marieka
·
Övr. Hund Lägger nu ut min fundering till diskussion, dock inte sådär väldigt välutvecklad fundering. Jag har ju som de flesta vet en unghund...
Svar
4
· Visningar
798
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ja matte blir tokig... Husse åkte tidigt i morse med full jaktmundering utan hund... Nu tror våran hund att han kan kalla tillbaka honom...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Snurrfian
·
H
Övr. Hund Vad beror det på och vad gör man åt det? Hunden äter mestadels torrfoder men även en del matrester. Har kollats för tandsten av...
Svar
5
· Visningar
1 539
Senast: Rose
·
Övr. Hund ... ja iaf i hundens näsa. Min Boxer rosslar, snörvlar och nyser och har sig (och säg nu inte att det är normalt för en Boxer... :smirk...
Svar
13
· Visningar
1 995
Senast: Pangare
·
S
Övr. Hund Vi har en blandis på sex år som alltid har varit väldigt pigg och glad, nästan lite för pigg och glad i vissa lägen. Han får mkt motion...
Svar
8
· Visningar
3 226
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nu är det pirrigt, åh vad jag längtar. Allt är klart i hemmet nu ( obs att rocky undar varför han fått 4 matskålar :D ) I...
2
Svar
23
· Visningar
1 704
Övr. Hund Hugo är ju lite känslig vad gäller maten, idag köpte jag Do**y Extra Aktiv och han slukade det jag la upp i skålen :love: Har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 438
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Det vore kul om ni ville lägga ut bilder på era hundar här :) Här är min bebis Sirius... En bearded collie på ca 1,5 år. Liten...
2
Svar
29
· Visningar
2 084
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Frågar lite om denna rasen också. Kan den passa in på de "önskemål" jag har? - kan vara lös på en gård utan uppsikt hela tiden -...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 935
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund För en vecka sedan fick vi en påse älgben av ägaren till Esters och Doris pojkvän. Deras pojkvän hade fått förstoppning av benen så vi...
Svar
15
· Visningar
5 003
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp