Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var valp ar nu tva manader gammal. Var andra hund, en 3-arig tik, har borjat leka med honom eftersom han nu kan kuta runt ratt sa bra...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Calazirya
·
Ä
Övr. Hund Hej, är ny här och eftersom jag tycker att ni verkar komma med så vettiga svar så tänkte jag ta och ställa en fråga till er. Det är så...
2
Svar
21
· Visningar
4 982
Senast: Milosari
·
I
Övr. Hund kan nån berätta lite om vavva? jag har börjat studera om denne ras,törrs ej skriva rasens namn då jag vet jag kommer stava fel. jag...
Svar
2
· Visningar
3 403
Senast: maxxxime
·
Övr. Hund Hobbe fick efter kvällens måltid (bestående av kött och grönsaker) som han kanske satte i sej lite väl fort - han har ätit väldigt...
Svar
1
· Visningar
1 438
Senast: Zewz
·
S
Övr. Hund Vi blev tyvär tvungna att ge bort våran hund eftersom att en i familjen blev allergisk. Vi hittade en bra familj som ville ha honom...
Svar
15
· Visningar
1 060
Senast: _saarah
·
Övr. Hund idag har jag och hundarna varit på en träningstävling, vår allra första. och jag kom inte sist! :banana: vi gick om flera som tävlat...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Är på väg att köpa valp under vintern nån gång. När lämplig valp hittas vill säga. Har aldrig tidigare gått på kurs med hund och är...
Svar
10
· Visningar
1 225
Senast: Cilva
·
M
Övr. Hund HEJ! Någon som har tips på hur man ska utforma ett köpeavtal för blandrasvalpar? MVH Sara
Svar
2
· Visningar
7 090
Senast: Meibla
·
B
Övr. Hund Vilken otroligt rolig träningsmetod :idea: . Efter några dagars ivrigt läsande och studerande har jag börjat förstå själva poängen ;)...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 829
Senast: elsa_carlsson
·
C
Övr. Hund Säger forkare Marie Sallander. Vad säger ni? Här är länken, Rapport Jag säger varken bu eller bä. För jag kan och vet så lite om...
2
Svar
32
· Visningar
3 325
Senast: Sol
·
Övr. Hund Hej! Ni måste tycka att jag är världens mest inkompetenta hundägare som finns, men jag måste fråga er ytterligare en sak.. Hur vet...
Svar
11
· Visningar
1 606
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som vet om det finns fler bra forum än detta där man kan prata/läsa om hundar?
Svar
2
· Visningar
2 093
Senast: KickiH
·
L
Övr. Hund Hallåj! Tänkte höra här om det är fler än jag som har hanhund som det droppar blod ifrån könsorganet? Har hört att det kan vara...
Svar
9
· Visningar
14 414
Senast: Clintan
·
I
Övr. Hund 2 åriga eurasier vovven har haft nu ett tag några kindtänder som är typ hmm bruna nästan. Skiftar lite i ljusbrunaktigt. Ser inte så bra...
Svar
5
· Visningar
1 253
Senast: Icka
·
Övr. Hund Hej hej! Jag har några frågor kring valpens mat. Vår terrorist får mat fyra gånger per dag, fodret är uppblött med vatten i ca två...
Svar
7
· Visningar
2 522
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hur har era köpeavtal sett ut? Har ni varit med om att det med avtalet följer ett avtal där uppfödaren har haft rätt till parning/-ar...
Svar
8
· Visningar
1 174
J
Övr. Hund Aha, så gick det äntligen!!! Leo har alltid varit extremt svår att få att apportera, när han var ung så hade han en extrem...
Svar
7
· Visningar
819
Senast: julia_v
·
B
Övr. Hund Vad glad jag blev när jag läste på en annan sida på nätet om att XXXXX (visst får man väl inte skriva ut namn :confused: ) kommer till...
Svar
11
· Visningar
1 104
Senast: Dean
·
M
Övr. Hund HEJ! Min lilla vovve har fått 5 valpar och de är lite över 2 veckor så snart ska de börja äta någon typ av valpvälling/valpgröt innan...
Svar
16
· Visningar
8 123
Senast: Duvan
·
G
Övr. Hund Någon som har läs boken som är skriven av Barry Eaton?
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp