Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hittade en annons på Blocket om oreggade chihuahua valpar.. Finns det verkligen folk som betalar 18-20 000:- för en oreggad valp...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: MissDaisy
·
Övr. Hund Inspirerad av tråden på senior... Alla (nåväl, de flesta) har förhållningsorder om hur man vill att folk ska bete sig mot hunden när...
Svar
18
· Visningar
1 114
Senast: Julle
·
Övr. Hund ... och frågade om rasen Berner Sennen. Nu gör jag det igen ;) Funderade på att skaffa en sådan (eller en golden, men den rasen har jag...
Svar
10
· Visningar
1 029
Senast: Tassetass
·
S
Övr. Hund Hjälp, min hund har skadat tassen! Igår kväll såg jag att han var lite svullen i tassen, men inget mer. Trodde att det kanske var en...
Svar
1
· Visningar
1 023
Senast: Shadowfaxe
·
Övr. Hund Hej hopp! Vet någon var jag, i norra delen av Stockholm eller i Bålsta/Enköpingshållet, kan köpa Nutra Nugget-foder? De butiker jag...
Svar
2
· Visningar
670
Övr. Hund Hur reagerar era hanhundar när ni har mens? Vill dem vara där å nosa hela tiden? jag tycker man blir avslöjad direkt när man möter en...
Svar
8
· Visningar
4 715
Senast: Timsetim
·
H
Övr. Hund Hur får man i hundkräket :love: maten? Har en Saluki, och dom är ju inte kända för att vara stora i maten direkt...Men nu är det...
2
Svar
37
· Visningar
4 220
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Hej igen! Nu har valpen varit hos oss i drygt 1,5 vecka och det fungerar över förväntan bra. Men som alltid kommer en massa frågor...
Svar
7
· Visningar
2 719
Senast: glee
·
L
Övr. Hund Var ute med lilldoggy imorse på en liten prommis.. Plötsligt möter jag lös hund som kommer springande fram till min mkt veke lille...
Svar
10
· Visningar
1 057
Senast: Little_Cowgirl
·
Övr. Hund Det läste jag på en amerikansk site, jag antar att de menar vanliga rådhudsben. Är det så?
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Påverkas hunden av mattes hormoner? Ester var ju helt galen när hon var skendräktig. Något sådant har vi aldrig sett förut och vi...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund en kompis till mig går i hundköpartankar och har fått nys om en whippetvalp som verkar intressant. hur är de som förstahundar? hur...
Svar
16
· Visningar
2 166
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Jag fattar inte ett smack av hur det fungerar när man vill tävla bruks med sin hund!? :confused: Hade ju trott att man kunde välja...
Svar
3
· Visningar
1 379
Senast: Kassiopeja
·
M
Övr. Hund HEJ! Är lite nyfiken på hur många som har sina hundar oförsäkrade och varför isofall? Min vovve har varit försäkrad i hela sitt liv (9...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Då det diskuterats en del om vem som ska äga en viss ras föddes tanken om hur övriga på forumet valt ras. De som valt Bruks-, jakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 886
Senast: e-nor
·
H
Övr. Hund Jag är sugen på att utöka familjen (som nu bara består av mig och killen) med en hund. Söker en lättlärd, trevlig, lagom stor hund som...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 344
Senast: Little_Cowgirl
·
K
Övr. Hund Kan ni inte lägga in bilder på era hundar? Här kommer bilder på mina hundar. Muffin: border collie - pointer - labrador - ...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 247
Senast: e-nor
·
G
Övr. Hund Hur skulle ni översätta det här? "Sire of 17 champions" Jag vet ju vad det betyder men kan inte formulera det så bra på svenska...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: glee
·
H
Övr. Hund http://www.expressen.se/index.jsp?a=199749 :cool:
Svar
8
· Visningar
713
Senast: Pamme_Jaspin
·
Övr. Hund Jag såg en hund i en affär. Den var jättestor, men inte en Grand Danois. Korthårig och såg ut lite som en jakthund. Svart och lite...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp