Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Kommer ni ihåg att jag för ett par veckor sedan skrev att jag var så ledsen över att jag mist min hund? Igår fick jag hem mina nya...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: Tippan
·
Z
Övr. Hund Här kommer en massa frågor som jag hoppas få många svar på: 1. Hur gör man för att lära en valp att inte pinka och bajsa inomhus?? 2...
Svar
7
· Visningar
5 752
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag sammanställde lite utgifter på internetbanken. Allt som har med hundarna att göra lägger jag under kategorin barn (eftersom jag inte...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Nu har vi kämpat med vår hund i 4 årutan att hon har fattat att honska gå fot! Fast egentligen kan hon det, men bara inomhus. Ute är hon...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 404
A
Övr. Hund Har läst i olika böcker om utomhushundar, alltså hundar som kan och till och med föredrar att bo ute. Då pratar vi alltså stora, håriga...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ska köpa avmaskningsmedel idag och avmaska valpen, 12 veckor gammal. Vilket ska man välja? Det lär ju finnas en hel del på apoteket...
Svar
6
· Visningar
3 742
Senast: beda
·
A
Övr. Hund Min hund som heter Fia, påstods av "uppfödaren" när vi skulle köpa Fia, att hon var en blandras mellan Schäfer, Labrador och Golden...
Svar
11
· Visningar
1 419
Senast: marieka
·
Q
Övr. Hund ... hur pass allvarligt är det på en valp som fötts med det? Är de lämpliga att använda i avel?
Svar
5
· Visningar
2 409
Senast: Vitsippan
·
Övr. Hund Vad är det för skillnad på finsk lapphund, svensk lapphund och lapsk vallhund förutom det yttre? /ponte som försöker lära sig.
Svar
3
· Visningar
990
Senast: Thelma
·
T
Övr. Hund Sista dagarna har min cockertik (5 år) betett sig jättekonstigt. Det hela började med att hon visade aggressivitet mot oss i familjen...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: Fridixen
·
G
Övr. Hund Ska skriva ett arbete om gråhund, men är inte så insatt i rasen. Är det någon här som har erfarenhet och kunskap om rasen? Så var snäll...
Svar
15
· Visningar
1 414
Övr. Hund Hej! Jag har två frågor; 1. Hundbur. Behöver man ha en hundbur i en combi-bil och det finns galler mellan utrymmet i bak och...
Svar
13
· Visningar
1 563
Senast: Pip
·
D
Övr. Hund Tänkte höra om någon här var duktig på att tolka ett fodervärdsavtal? Behöver hjälp snarast!!!!!!!!
Svar
8
· Visningar
1 576
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Även jag kommer med fråga om vilken hundras som passar :) Jag kommer bo och arbeta på en hästgård. Hunden ska funka med småbarn...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 791
C
Övr. Hund vet ni några annonsidor med hundar ?? jag vet inte en enda nemligen.. hjälp :bow:
Svar
6
· Visningar
713
Senast: coscos
·
C
Övr. Hund Idag hade min ena hund (hon på användarbilden) en nära döden upplevelse. Den fick hon efter att hon tuggat sönder mina nya och dyra (1...
Svar
16
· Visningar
1 731
Senast: Kilauea
·
J
Övr. Hund Jag pratade med en man i stallet häromdagen, han har två terver men eftersom den unga av dem visade sig ha c på höfterna, plus att den...
Svar
10
· Visningar
1 588
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Min pojkväns bror har en 10 månader gammal östsibirisk lajka. Han är stundvis otroligt olydig, vilket jag tycker att man borde fått...
Svar
12
· Visningar
2 644
Senast: Jozze
·
B
Övr. Hund Är i valet o kvalet. Funderar på att införskaffa en ny liten familjemedlem.. men vet ju inte riktigt vad som passar mig o vad jag vill...
Svar
18
· Visningar
1 426
Senast: Råttan
·
E
Övr. Hund Hoppas ni inte börjar bli trötta på sådana här trådar... Jag har tittat runt lite och inte riktigt fått svar på just min fråga med krav...
Svar
17
· Visningar
1 368
Senast: cilvia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp