Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

U
Övr. Hund Nu har jag i vart fall lyckats få till en avatarbild av min Beagle *lol* Så ser hon ut - 2år gammal. Hur gör man för att lägg aupp...
Svar
15
· Visningar
2 747
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Hund Vad har ni för vovvar där ute?? Visa nu!! :bump: Här är min Golden Retrievertik Festival´s Tiger Moth, alias Smilla, som är nu 5... 2
Svar
25
· Visningar
1 991
Senast: squirlett
·
T
Övr. Hund En såndär grej man kan fästa kopplet i på cykeln. Som man sätter fast på bakhjulet eller vart det nu är. :crazy: Är dom bra eller...
Svar
11
· Visningar
2 067
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund På söndag är det första gången jag ställer ut min flattik. det är helt okänd mark både för mig och min hund. Jag är hypernervös och har...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: mentiroso
·
U
Övr. Hund Det blev så långt inlägg så jag låter det stå under det här istället! Vad jag frågar efter är råd och hjälp till hundval samt vad jag... 2 3
Svar
51
· Visningar
7 294
Senast: Welsh
·
N
Övr. Hund Såg ett avsnitt av Djurpolisen på Animal Planet. Där tog de om hand om en övargiven dalmatinertik. Den vägde 9kg!!! Snacka om mager! Hur...
Svar
4
· Visningar
1 262
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Min lilla plutt har växtvärk (tror jag). Han är lite pipig men det finns inget klart samband när han piper eller inte, och jag upplever...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: Dean
·
Övr. Hund Vi har grannens hund, en liten tax, som springer och skäller/driver rådjur över våran mark och över hagarna. Hur är det egentligen, får... 2
Svar
26
· Visningar
9 285
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Ja vad gör man åt en hund som ständigt (nästan alltid då) gnäller??? I stallet står hon som en sorglig skepnad och glor ner i golvet och... 2
Svar
22
· Visningar
6 065
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Våra två fick grisöron och hundgodis.. 2
Svar
35
· Visningar
1 975
Senast: ETGT
·
Övr. Hund Mitt lilla yrväder luktar illa ur ena örat och har en massa "klägg" där. Vi har så gott det går försökt att göra rent det, men jag...
Svar
11
· Visningar
2 312
D
Övr. Hund Hejsan Jag satt och tittade på Animal Planet och Djurpolisen för någon vecka sen. Då omhändertog dom två hundar som var lämnade på en...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Daun
·
M
Övr. Hund Var hos veterinären i dag och gjorde en skrapning på huden där pälsen lossnat och det var demodex som jag trodde... Det brukar visst...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: maxxxime
·
J
Övr. Hund ... e vi ETT ägare!! :) om 1 ½ vecka är ngn av dessa små liv vår!
Svar
7
· Visningar
765
Senast: Jezz
·
U
Övr. Hund Startar en ny tråd om just Berner Sennen därför att det är en ras som jag tycker är vacker som få plus att jag gillar pälsen. Men vad...
Svar
17
· Visningar
21 056
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Jag vill ha en ras som är: :smirk: * ca 20-50 cm hög * Inte för lång päls, spetspäls e ok * Funka för agility/lydnad och ev... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 148
Senast: giffan
·
Övr. Hund Nu har Atlaz varit hos oss i 1 dag och han är redan modig :) Sov hela natten och när morgonen ( frukosttid ) kom ville han inte... 2
Svar
39
· Visningar
2 129
Senast: ChristinA
·
B
Övr. Hund ska man ge per dag till icke arbetande sällskapshund(pudel) på 8,5 kg? såg att någon ger 4 kapslar fiskoljs till en hårt arbetnde...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: Rose
·
Övr. Hund Har någon sett till hundarnas motsvarighet till John Blund??! Jag har försökt att komma i kontakt med honom, för uppenbarligen hittar...
Svar
11
· Visningar
891
Senast: GaurdianAngel
·
C
Övr. Hund Vad kostar det egentligen om man ska åka mella göteborg-sthlm? står inte nånstans på sj´s hemsida. inte heller kommer det upp om man...
Svar
6
· Visningar
1 248
Senast: Dorro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka