Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Hur lång tid efter p-sprutan börjar hunden att löpa igen, alltså om man gett p-spruta och efter 6 månader fortsätter man inte utan vill...
Svar
3
· Visningar
960
Övr. Hund Nyfiken... Delfodervärd brukar ju vara så att uppfödaren står för allt som har med valpkullar att göra och fodervärden står för allt...
Svar
4
· Visningar
2 733
P
Övr. Hund Ni vet border tikarna jag tog över. Den äldre med diabetes är ju rätt risig. Jag ska be min veterinär kika på henne för hon har det...
Svar
14
· Visningar
1 239
Senast: KickiH
·
Övr. Hund En kollega till mig har sin hund ensam varje dag 8 h när hon är på jobbet. Jag reagerade starkt på detta, eftersom jag själv aldrig...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
19 621
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Har en Golden på 14 veckor. Hon har ända sen vi fick hem henne vid 8 veckors ålder fått hicka minst två gånger per dag. Det är inte...
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Allt eftersom tiden går börjar längtan efter en ny vän ta fart. Nu är det drygt tre år sedan jag blev tvungen att lämna bort min...
Svar
9
· Visningar
1 209
Senast: alice
·
Övr. Hund Är det nån som har en eller flera vovvar av denna ras? Står själv i kö hos en uppfödare. Har tyvärr inte tid att skaffa en valp just nu...
Svar
17
· Visningar
4 105
Senast: alice
·
C
Övr. Hund För hund? Någon som har tips? Hundar i allmänhet och gärna Grand Danois i synnerhet. Jag vill lära mig lite djupare om hundars...
Svar
15
· Visningar
1 872
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Min tik löper nu, tyvärr lite tidigare än "planerat" eftersom vi tar hand om mammas hanhund eftersom hon har opererat hande och absolut...
Svar
7
· Visningar
1 332
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hade en tråd uppe förut där jag ville ha råd om vilken ras jag skulle välja och nu har jag bestämt mig! Det blir en boxer!!! :love...
2
Svar
30
· Visningar
1 696
Senast: Indyhope
·
Övr. Hund Fast med biotin. Jag har köpt flytande biotin, och till "varmblod, 1 år och uppåt" ska man ge 30 ml om dagen varje dag. Hur mycket ska...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Milosari
·
Övr. Hund En liten tanke dök upp i min morgontrötta hjärna. Finns det någon likhet mellan hunduppfostran, hästuppfostran, barnuppfostran...
Svar
6
· Visningar
1 467
Övr. Hund jag och djuren har ju kommit en bra bit på vägen när det gäller lydnadsträningen, loke har ett finfint fritt följ med konstant...
Svar
3
· Visningar
1 271
Senast: Trissa
·
N
Övr. Hund Satt och surfade runt lite på Royal Canins hemsida när jag kom in på rassidan (där man kan läsa lite om olika raser) när jag stötte på...
2
Svar
33
· Visningar
3 066
Senast: Råttan
·
Övr. Hund Jag läste i en jakttidning som min sambo har och där stog det att en hundgård inte ska vara för stor :confused: Det förbryllar mej...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Råttan
·
Övr. Hund :mad: Ester är skendräktig :mad: Hon brukar bli det och det brukar räcka med mindre mat och mer aktiering samt att valpen beslagtas...
Svar
12
· Visningar
6 174
Senast: mian1
·
G
Övr. Hund Vilka hundböcker och författare gillar ni? Jag har inte så många hundböcker, men jag har ett par som jag tycker är jättebra...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: glee
·
Övr. Hund Okej, en liten fråga. Hur gör ni när/om eran voffe glatt kommer springande med ett lik i munnen då ni är på promenad eller liknande? Ja...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Vad bör mankhöjden på en 3-årig colliehanne ligga på? Min vovve är 57cm i mkh, tycker dock att han ser jätte liten ut.. :crazy...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: kpist
·
Övr. Hund :) Så har vi varit iväg och träffat "uppfödaren" och hennes otroligt fina tik, som jag haft kontakt med tidigare. Nu är det ingen...
2
Svar
31
· Visningar
2 048
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp