Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Hej!! Vore kul att höra om det finns någon mer leonbergerägare här? :) Jag är helt ny på formet så jag har ej hunnit skriva nån info...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Ammi_L
·
B
Övr. Hund Går nu på valpkurs med mammas pyrre. I kursen har vi en "problemhund" han trissar sig själv och när han blivit för uppspelt börjar han...
Svar
7
· Visningar
1 211
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Håller på att träna vovven att inte skälla på andra hundar och det går framåt. MEN, det finns en tik på gatan som hon inte tål. Så fort...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: marieka
·
Övr. Hund Hjälp! :confused: Vilken ras skulle passa mig?? :eek: :cool: Jag vill ha en hund som är 25-50 cm hög... :d :smirk...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: unki
·
Övr. Hund jag tror att min pojke har blivit sjuk :( det kommer grönt slem/snor från hans nos ibland... ska ringa vet. så fort jag kan img...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Manzana
·
D
Övr. Hund EN stallkompis berättade igår om en granne till hennes bror som hade köpt en chihuahua korsning. Men har ni hört ngt värre än detta??? -...
Svar
14
· Visningar
1 523
Senast: Mammadutt
·
M
Övr. Hund är det ngn mer än jag som tycker dom här är såå söta? dom flesta hundar är söta när dom är valpar men dom här är ju söta livet ut:)
Svar
1
· Visningar
806
Senast: MangoLinda
·
R
Övr. Hund Just nu ligger vovven och låter "mmm...vaff....mmm...iff...mmm" i sömnen :love: Kan det bero på att han drömmer nåt? Eller drömmer...
Svar
9
· Visningar
1 316
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Som jag hittade här på buke under övriga djur: "Sköldpadda, grekisk, säljes el. bytes mot hund, ej äldre än 6 mån. måste vara...
Svar
17
· Visningar
1 212
Senast: Icka
·
T
Övr. Hund Och vi är så fruktansvärt glada! Jag har varit inne på det här forumet och läst en hel del genom åren medan jag drömt om en egen liten...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund nu har jag hunnit ta några bilder på lilltjejen, och hon är bara för söt :love: :love: :love:
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Nu har jag jobbat hela natten, och ska strax åka hem till hundarna. Då är det riktigt härligt att vara hundägare, när man möts i dörren...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Moniq
·
E
Övr. Hund ...på marknaden skall vara "First choice". Jag har från flera håll blivit rekommenderad detta foder just för att det skall vara det...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
13 310
Senast: crazy
·
T
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenheter från Magnusson torrfoder? Det är ju rejält mycket billigare än många andra torrfoder man köper i...
Svar
7
· Visningar
4 256
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Våra grannar har en Engelsk bulldog valp. Den är så bedårande söt!!!! Hon har näsan växt klart på höjden nu men hon ska bli tyngre! :D...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Hur har det gått med Selmas mun? Luktar hon bättre nu?
Svar
4
· Visningar
832
Senast: glee
·
Övr. Hund Nu har min hund 13år gammal blivit förskyld. Förutom att hålla han torr och varm och se till att han får i sig vätska är det nåt annat...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Dean
·
C
Övr. Hund Ja jobbar i stall & är "utomhus" mestadels av dagarna. Har alltid haft långhåriga hundar, typ schäfer. Förra sommaren skaffade ja mej...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Poxz
·
C
Övr. Hund Är det någon här som har en korsning Jack Russel/Silky Terrier? Vill gärna se bilder isåfall och se om det är likt vår hund. Annars...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Poxz
·
Övr. Hund Vaknade vid 4-snaret imorse av att Penny ville ut. Slapper ut henne och gar och satter pa CNN pa tv:n. Har tittat kanske 20 minuter nar...
Svar
3
· Visningar
1 988
Senast: Darby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Resultat på HD-röntgen
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp