Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

X
Övr. Hund Jag är lite sugen att skaffa hund när vi har flyttat till den andra lägenheten. Jag undrar om ni har tips på ngn bra "lite mindre"...
Svar
12
· Visningar
993
Senast: evis
·
Övr. Hund Jag har haft problem med den tidigare ägaren till min hund. Och i dag tröttnade jag. och ringde hundregistret själv. Människan som jag...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Qodrofenia
·
Övr. Hund Nu är det så att vi håller på att renoverar hemma. Det ligger mycket saker överallt och det är otroligt mycket som är borta. Detta har...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: replica
·
G
Övr. Hund Hunden & lillebror Det är lite problem med min hund och min lillebror. När hon hittar på något bus och han säger åt henne respekterar...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: glee
·
M
Övr. Hund vi har lite problem här hemma med våran 4 månaders valp (engelsk springer spaniel) för det första så drar han himla mycket i kopplet...
Svar
9
· Visningar
879
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Var registrerar man blandrashundar?
Svar
8
· Visningar
828
Senast: Qodrofenia
·
G
Övr. Hund Idag var jag med min hund på ett såkallat "hund bad", ett ställe där alla får ta med sig sina hundar och bada tillsammans med.. Min...
2
Svar
21
· Visningar
1 748
Senast: Guatemala
·
S
Övr. Hund Någon utställningskunnig som vill förklara för mig vad dessa förkortningar som står framför min valps föräldrars namn betyder? Pappa...
Svar
16
· Visningar
1 170
Senast: KickiH
·
Övr. Hund detta fackspråk... få verkar kunna men alla pratar på. idag fick jag reda på att min tik har stor dådkraft, vilket är väldigt positivt...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Har blivit erbjuden att få en dogo argentino, 1½ år, hanhund som inte fungerar i den hundflock han är i nu, en flock på 7 individer av...
Svar
17
· Visningar
1 962
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på hur de fungerar i relation till varandra. T.ex den ena är bra på spår medan den andra är värdelös men bättre på...
2
Svar
27
· Visningar
2 590
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Var idag vid havet med min hund. Självklart var vi på hundbadet. Jag hade honom kopplad hela tiden eftersom det var en del andra hundar...
Svar
5
· Visningar
1 526
Senast: Guatemala
·
F
Övr. Hund Några av våra vänner har köpt en liten valp, när min tik fick träffa valpen så började hon maniskt att slicka valpens öron, hon brydde...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: FiaOchSaffe
·
B
Övr. Hund Här kommer lite bilder på mitt lilla charmtroll Teo som nu är 6månader,och jag kan inte förstå hur fort det har gått. Känns som om det...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Elwis_86
·
Övr. Hund ..hos vet. Hunden min, Tim, har någon diffus hälta. Att han står och håller upp höger framtass när han står still har han hållit på...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Mischmasch
·
Övr. Hund Hej hej! Vi ska skaffa hund och har två raser vi funderar på, Malinois eller Rhodesian Ridgeback. Efter att ha haft drever i många år...
Svar
11
· Visningar
6 718
Senast: Dean
·
H
Övr. Hund Någon här som är medlem där?? Står att man ska få ett valp paket (el. annat paket beroende på hur gammal hunden är...)om man är medlem...
Svar
10
· Visningar
863
Senast: glee
·
Övr. Hund Finns det såna? Tror aldrig att jag sett en svart chihuahua... Vilka olika färger finns de små sötnosarna i egentligen? Sen kan ju nån...
Svar
4
· Visningar
2 067
Senast: Bansan
·
Övr. Hund Nu funderar jag lååångt, långt fram i tiden, men det skadar aldrig att planera :). Jag har aldrig haft hund innan, pga allergier i...
Svar
17
· Visningar
3 725
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Hund Jag satt ute i trädgården hos mina föräldrar nyss och åt middag. Så kom två släktingar och deras hund för att hälsa på, och våra hundar...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Doneloge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp