Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Har hämtat hem en 8v. Hur ser avmaskningsintervallerna ut from nu? Han får mat 4ggr/dag, hur skall det se ut framöver?
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Kom igen och berätta ni alla som äger en/flera hovawart eller känner till någon bra. :) Har ju haft trådar uppe och undrat över...
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag fick nyss en förfrågan om att sälja min hundkoja med tillhörande hundgård. Har inte haft några planer på det innan, men den används...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: Trissa
·
L
Övr. Hund Läser överallt att bara fantasin sätter gränser för vad man kan lära hunden för trix och konster, men nu är det så att min fantasi...
Svar
13
· Visningar
1 154
Senast: JennyF
·
E
Övr. Hund Måste min bebis kunna stå still så där fint eller ska valparna bara gå runt och hur går det till? Vad är det som bedöms? Min valp är väl...
Svar
16
· Visningar
1 770
Senast: Elvis
·
C
Övr. Hund Jag har en uppfödare, alltså inte den som fött upp min hund, utan en annan som vill köpa en valpkull av min tik. Hur går sånt till? Hon...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vilken ras skulle ni rekomendera om man vill ha en hund att ha med i stallet (kunna ha med i stort sett överallt förresten) och kanske...
Svar
10
· Visningar
1 278
Senast: ecssory
·
C
Övr. Hund Såg en diskussion angående konsekvenser av att vissa uppfödare av stora raser har riktat in sej på hd-fria hundar som varit hd-fria...
Svar
14
· Visningar
1 257
Senast: Francess
·
Övr. Hund Vi har nyligen upptäckt att vår dalmatinervalp älskar att simma!!! Hon är fjorton veckor och är en riktig fena!!! Storebror däremot...
2
Svar
20
· Visningar
1 474
Senast: Mirre
·
S
Övr. Hund min tankar går till de närmast sörjande http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,515052,00.html :(
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Kom precis hem från en varm promenad med hundarna och kan inte låta bli att le! Båda har lärt sig att plocka hallon direkt från...
Svar
14
· Visningar
1 294
Senast: Zewz
·
Övr. Hund http://images.google.se/images?q=tbn:3doj9N2RuqEJ:medlem.spray.se/lizku/hpbimg/ :love: :love: :love: Träffade ett gäng Chinese Crested...
2
Svar
24
· Visningar
1 841
Senast: Tican
·
Övr. Hund Jag letar efter en liten hundras som går bra att ha om man är allergisk (min man)... Jag vill så gärna ha hund eftersom min syster...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: QuickStar
·
S
Övr. Hund Fick höra från "min" uppfödare att jag absolut inte skulle ge min golden retriever valp ett valpfoder, det ger en för snabb...
Svar
9
· Visningar
2 875
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Vet inte om ni minns... men för ett halvår sedan ungefär (eller mer) så skrev jag (i chocktillstånd) om olyckan då våran två...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Iaraphel
·
S
Övr. Hund Har min älskade :love: vovva blivit tvekönad ? :o Eller vill hon helt enkelt vara så tuff :cool: att hon lyfter på benet när hon...
2
Svar
21
· Visningar
3 111
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Nä, inte när det är varmt så klart, det var inte det denna tråden handlar om. Men jag vill kunna lämna mina hundar för kortare stunder...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag har en snart 2 år gammal schäfer korsning. Han är helt underbar förutom i stallet. När han va riktigt liten fick han följa med o...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: amalia
·
Övr. Hund Vad man gör man en hund som jagar getingar och flugor? Det är något nytt hon har börjat med. Vill ju inte hon ska bli stucken!
Svar
6
· Visningar
937
Övr. Hund Som ni kanske såg på Gnägg så är jag lite dålig på att lägga in bilder, men säg till om det inte funkar! Uppställd Ligger i...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: _Runaway_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp